Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Helkama TE5 Di 28" työmatka / retkipyörä, M, Salo


Rush

Recommended Posts

Merkki: Helkama

Malli: TE5 Di

Lyhyt kuvaus: 28" työmatka / retkipyörä

 

Rungon koko: M

Moottorin teho: 250W

 

Kuvaus: Ostin pyörän helmikuussa työmatkoja varten mutta kuukauden / 390km jälkeen totesin että kaipaan luomupyöräilystä tulevaa "liikunnan tunnetta".

Siirryin siis takaisin luomupyöräilyyn ja Helkama menee myyntiin sillä muita pyöriä on parikin kappaletta.
Mainio ja huoleton työmatka - / käyttö - ja retkipyörä joka toimii myös -14 pakkasessa ( kylmemmässä en ole kokeillut).
Shimano Steps 6100 moottori jossa käyttömatka valmistajan mukaan jopa 180 km miedommalla avustuksella, itse olen ajanut 134km ennen täyteen latausta vaihtelevalla avustuksella.

Akku on erittäin asiallisesti rungossa kiinni, ei pikairroitettava ( vaatii muutaman ruuvin avauksen) ja laturin liitin on hyvin suojattu.

Runko on M - kokoa, sopinee 170 - 180cm kuljettajalle parhaiten, itse olen 175cm ja sopivan ajoasennon löysi helposti.
Tukeva runko, kunnolliset metalliset lokasuojat, tukeva tavarateline, hyvät ja toimivat nestelevyjarrut ja vaihteisto huoleton (huolto- ja säätövapaa) Shimanon Nexus 5-V.

Vaihteita voi vaihdella itse napeista mutta valikosta löytyy myös automaattiasento.

Valikosta voi myös säätää automaatti - asennon vaihtokohtia itselle sopivaksi.

Ajomoodeja 3 sekä WALK joista itse ajelin ECOlla ja NORMALIilla eniten, tiukemmissa nousuissa HIGH tuo mukavasti vääntöä mukaan.
Hieman leveämmät (pistosuojatut) Schwalbe Big Apple - renkaat tuovat matalemmilla paineilla pehmeyttä ajeluun.
Mukaan myös n. 200km ajetut 50mm leveät nastarenkaat (206 nastaa / rengas) joissa matalilla paineilla riitti pito pahimmillakin jääkeleillä.

Pyörässä on myös integroidut LED - valot edessä ja takana.
Pyörän kunto on virheetön ja kaikki manuaalit löytyy, säilytetty töissä sekä kotona sisätiloissa ja pesty muutaman kerran viikossa.
Teetän ykköshuollon tai maksan sen pyörän ostajalle.
Takuu voimassa helmikuu -23 asti.
Hinnassa arvonlisäveroa 24 % ( omistaa yritys).
Tästä uudenveroinen pyörä heti ajoon ja nastarenkaat mukana ensi talvea varten.

Linkki jossa lisätietoa; https://www.verkkokauppa.com/fi/product/50446/kvtxc/Helkama-TE5-Di2-sahkopyora-M?gclid=CjwKCAjw6qqDBhB-EiwACBs6x5qVFysvZSdFI7MsLkEbwVEbMn-iQ6Zxko6uaoN26gb1OoQfZm5qJxoC-XQQAvD_BwE

 

Hinta: €2490

 

Paikkakunta: Salo

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: Puh 0456771518 / jarkko.kettula67 (at) gmail.com

 

 

20210323_211247.jpg

 

 

20210406_091700.jpg

20210406_091643.jpg

20210406_091619.jpg

20210406_091606.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Rush
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...