Jump to content

Crescent Rimfaxe 29 2012 *MYYTY!!!*


Hilttana

Recommended Posts

Kuvaus: Eli kuvan mukainen fillari ois tarjolla. Jarrut ja vaihtajat on DEORE XT- tasoa. Runko on lähes virheetön, pieniä käyttönaarmuja toki löytyy. Pyörä on ensihuollettu tänä kesänä, olen ajanut sillä kaksi kesää, kilometreja vajaa 2000. Olen ajanut sillä läpi mm. Syöte MTB:n 30km viime vuonna ja tänä vuonna Vuokatti MTB:n vastaava matka. Ja hyvä oli ajella... Itse olen noin 188cm pitkä ja painan reilut 100 kiloa, ja minulle tuo on ollut juuri passelin kokoinen pyörä.

 
Vaihdettavia osia olisi varmaan ensi kesäksi uudet kumit. Nappuloita on vielä hieman jäljellä, niilä pystyy hyvin ajamaan normaalia ajoa, mutta pahimmissa paikoissa pito ei enää ole paras mahdollinen. Takajarrun toiselle kiinnityspultille piti laittaa uusi sisäkierre, kun vanha korkkasi. Korjaus tehty erittäin asiantuntevassa maastopyöriä myyvässä ja huoltavassa erikoisliikkeessä. Hammasrattaat ja ketjut pitäisi mennä vielä jonkun aikaa, takavaihtajan pieni hammaspyörä on luonnollisesti kulunein.
 
Hintaa voidaan katsoa takemmin, jos kaupan tekoon päästään. Syy miksi olen myymässä tuota pois, on se, että olen alkanut kaivata tilalle täysjoustopyörää. Vaikka Cressusta pidänkin, on ajot suuntautuneet enemmän ja enemmän kivikkoisemmille ja juurakkoisemmille poluille viime aikoina...
 
Lisää ja parempia kuvia saa pyydettäessä.

 

Hintapyyntö: 1100 euroa

Paikkakunta: Rovaniemi

Yhteydenottotapa: [email protected]

post-9189-0-82089300-1377680370_thumb.jp

post-9189-0-20724500-1378112533_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...