Jump to content

Suomi Tyres WXC Piikkisika W408 Superlight MYYTY, Kuopio


stubisto

Recommended Posts

Merkki: Suomi Tyres

Malli: WXC Piikkisika W408 Superlight

Lyhyt kuvaus: MYYTY

 

Kuvaus: Myynnissä uudenkarheat nastarenkaat ajoon kuin ajoon. Itse laitoin juuri vanteelle ja harmillisesti spessun haarukka rajoitti niin, että takarenkaan piikit ottivat haarukkaan kiinni. parempi siis laittaa nämä eteenpäin 😩

Renkaat ovat tubeless ready.

Näin yhden pyörähdyksen ajettuani oma näppituntuma renkaista on 5/5. Hyvä pito kuivalla asfaltilla, nurmikolla ja lumessa. Piikkien koko on about 1-1.5mm, mutta niitä on aika älyttömän paljon. Rullaavuus asfaltilla hyvä paksuudesta huolimatta. Paljon en ole 100m enempää näillä ajanut, joten vaikea sanoa tarkemmin näistä😅

Vain testiajossa olleet uudet nastarenkaat, joten tästä köyhän miehen BLACK FRIDAY ALENNUS🤩 itse jouduin odottamaan näitä 2kk, joten uusien tilaamisessa vii mennä pitkälle tammikuun puolelle.

Itse mitattuna 2bar/30psi paineilla todellinen leveys: 2.65 tuumaa. Omassa fillarissa takakeskiön ja takahaarukan etäisyys 380mm, jolla otti hieman kiinni -> veikkaisin 390mm riittävän!
Lisätietoja löytyy googlettamalla otsikon mukainen teksti! Kuvia voin lähettää enemmän Whatsappilla.

 

Hinta: 200€

 

Paikkakunta: Kuopio

Maakunta: Pohjois-Savo

 

Yhteystiedot: 0443222251

 

IMG_20201125_180418.jpgIMG_20201125_180407.jpgIMG_20201126_102509.jpgIMG_20201126_102448.jpgIMG_20201126_102459.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...