Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Vanhat kehitysideat.


Administrator

Recommended Posts

  • Viestejä 114
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Mielestäni myyntipalstan viestejä ei saisi poistaa myynnin tapahduttua. Esim. hintatason seuraaminen onnistuu näin paremmin. Eli otsikkoon lisätään vaan myyty ja viesti pidetään ennallaan.

Näin sen on tarkoitus mennäkkin. Siksi viestin poisto on estetty 60min ajaksi, mutta muokkaaminen on rajatonta, jotta MYYTY-merkintä voidaan lisätä.

Harmillisen usein vaan käy niin, että käyttäjä lisää otsikkoon "Myyty" ja poistaa joko koko sisällön tai ainakin hinnan. Mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että omia viestejä täytyy päästä muokkaamaan.

Itse olen sitä mieltä, että tuo nykyinen, yksi Osto- ja yksi Vaihto-osio, on paras systeemi. Näitä fillarifoorumeita kun on vuosia selannu, niin voi aika suurella varmuudella sanoa, että Osto-osio ei tule ruuhkautumaan.

Link to comment
Share on other sites

Harmillisen usein vaan käy niin, että käyttäjä lisää otsikkoon "Myyty" ja poistaa joko koko sisällön tai ainakin hinnan. Mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että omia viestejä täytyy päästä muokkaamaan.

Itse olen sitä mieltä, että tuo nykyinen, yksi Osto- ja yksi Vaihto-osio, on paras systeemi. Näitä fillarifoorumeita kun on vuosia selannu, niin voi aika suurella varmuudella sanoa, että Osto-osio ei tule ruuhkautumaan.

Lisäilin tuonne ohjeisiin, ettei viestin sisältöä poistettaisi, toivottavasti joku oppii.

Link to comment
Share on other sites

Mikäs tuossa haussa on, kun esim. hakemalla "etuvaihtaja" (tai "satula") tulee ilmoitus että..

Informaatio

Hausta jätettiin pois seuraavat sanat: etuvaihtaja

Anna ainakin yksi sana haettavaksi. Jokainen sana täytyy olla vähintään 3 merkkiä pitkä ja siinä ei saa olla enempää, kuin 14 merkkiä, poisluettuna villit kortit.

Sieltä kuitenkin löytyy ilmoituksia josta sana etuvaihtaja löytyy?

Link to comment
Share on other sites

Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.

×
×
  • Luo uusi...