Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Specialized Turbo Levo 2020 29" täysjousto, L, Kotka


ossi5000

Recommended Posts

Merkki: Specialized

Malli: Turbo Levo

Lyhyt kuvaus: 2020 29" täysjousto

 

Rungon koko: L

Moottorin teho: 250W

 

Kuvaus: Myynnissä L-kokoinen vm.2020 Specialized Turbo Levo. Erittäin vähän ajettu ja hyväkuntoinen (379 km, 500Wh akulla 7 lataus-sykliä). Chainstayssa ja pohjan suojamuovissa on jälkiä, mutta muuten ulkoisesti lähes uudenveroinen.

Vakiokokoonpano ja geometria täältä (takarenkaan kokona lukee tuolla 29x2.3" mutta molemmat renkaat on 29x2.6"):
https://www.specialized.com/fi/en/turbo-levo/p/170520

Päivityksinä: jarrut vaihdettu nelimäntäiset Magura MT5, SQLab tanko, gripit ja satula. Polkimet eivät kuulu kauppaan ja pullotelineenä tulee kuvasta poiketen vakio Spessun teline jossa minityökalu mukana.

Ostettu 27.3.2020 ja kuitti tietenkin löytyy. Vuosimallien -19 ja -20 Turbo Levojen moottorit saivat hiljattain 4v takuulaajennuksen, jota tässä yksilössä on siis jäljellä 3.5 vuotta.

Tästä nyt sähkötäpäriä heti ajoon syksyn kura iloitteluihin, kaupoilla uusien saatavuus tällä hetkellä heikohkoa..

 

Hinta: 4200 €

 

Paikkakunta: Kotka

Maakunta: Kymenlaakso

 

Yhteystiedot: YV

 

levo1.jpglevo2.jpglevo3.jpglevo4.jpglevo5.jpglevo6.jpglevo7.jpg


Link to comment
Share on other sites

Moro olisin kiinnostunut pyörästä. Kuinka pitkälle tuolla pääsee noin karkeasti asfaltilla kun olisi tarkoitus ajaa työmatkat myös tuolla. (24km suuntaansa. Oletko itse minkä mittainen pyörän sopivuuden kannalta. Olen itse 183 pitkä. Sekä tietty mikähän olisi se tiukin hinta? 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...