Jump to content

Pelago Hanko commuter, M/57cm, Hämeenlinna


Larry

Recommended Posts

Merkki: Pelago

Malli: Hanko

Lyhyt kuvaus: commuter

 

Rungon koko: M/57cm

 

Kuvaus: Myydään tarpeettomana Pelago Hanko, koko M/57 (itse olen 185cm ja pyörä on juuri sopiva). Ostettu uutena 4/2015 ja ollut sisäsäilytyksessä ja pääasiassa työmatka- / retkikäytössä. Pyörässä on Shimano Tiegra 1x10 spd-vaiheet (edessä 39T ja takana 11-33 pakka), Avidin toimintavarmat mekaaniset levyjarrut 160mm levyillä, huippuhyvä Brooksin B17 nahkasatula (satulansuoja kuluu pakettiin), pistosuojatut Schwalben 35mm renkaat (rullaavat erinomaisesti) ja lisävarusteena hankittu Pelagon etutarakka sekä pulloteline. Olen käyttänyt pyörässä U-lukkoa, josta hieman hankaumaa takalokasuojassa, muuten konnossa ei ole huomauttamista (vaihteet toimii, vanteet suorat, pinnat kireällä jne).

Olen pitänyt ohjaustankoa nousu alaspäin, jolloin ajoasennon saa hieman hyökkäävämmäksi (kuitenkin rennompi kuin droppitangolla ajettaessa). Tangon voi helposti kääntää ympäri, jos haluaa pystymmän asennon ja tarvitessa voin vaihtaa pyörään vielä jyrkemmin taaksepäin taivutetun tangon.

Lähetys onnistuu Matkahuollolla ja nouto on järjestettävissä myös PK-seudulle.

 

Hinta: 650€

 

Paikkakunta: Hämeenlinna

Maakunta: Kanta-Häme

 

Yhteystiedot: lauri.tiittula(at)gmail.com tai soittamalla 041viisi287685 (ei tekstiviestejä).

 

IMG_7296.jpgIMG_7305.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...