Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Winora Y420 Damen sähköpyörä 28", Helsinki


Titta73

Recommended Posts

Merkki: Winora

Malli: Y420 Damen

Lyhyt kuvaus: sähköpyörä 28"

 

Moottorin teho: 250W

 

Kuvaus: Mukava ajaa, hydrauliset levyjarrut, joustohaarukka, keskiömoottori. Paljon ajettu (n 12000km), mutta hyvin huollettu. Ostettu 29.9.-17 Electrobikestä (vm-16), kuitti löytyy. Nastarenkaat tallessa pyörähuollolla (huoltoliike Vantaalla, annan yhteystiedot ja olen heihin yhteydessä jos/kun pyörä menee kaupaksi). Nastarenkaiden pitäisi kestää vielä vähintään yhden talven ajot. Akku kestää kesäoloissa maksimiteholla ainakin 50km, mutta pakkasella edestakainen työmatka (40km) teki tiukkaa. Latauskertoja takana noin 350 - pitäisi kestää 1000. Takuuta ei näin vanhassa tietenkään ole jäljellä. Myyn,koska en enää tarvitse (työpaikan vaihto). Nouto (Kallio/Helsinki tai pyörähuollosta Rekola/Vantaa). Maksu mobile-pay / tilisiirto. Ei käteistä.

 

Muutamia korjauksia ilmoitukseen. Kesällä ajettu jonkun verran, joten hintaan kuuluu huolto. Toisin sanoen - myynnin yhteydessä huollatetaan pyörä ja maksan huollon varaosineen. Vaihtoehtoisesti hinnasta voi neuvotella. Kilometrejä keväthuollon jälkeen siis reilut 1000 (ja tulee lisää).

 

Rungon koko on sopiva noin 170-senttiselle. Olen itse 163 pitkä, ja runko on vähän turhan massiivinen - puolisolle (172cm) paremmin sopiva.

 

Hinta: 1200€

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: [email protected]

 

 

fillari.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Titta73
korjaus kilometreihin/tarkennusta tietoihin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...