Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Trek Checkpoint ALR 4 2019 (kulkee ilmajoki-joensuu), 58cm, Ilmajoki


Divi

Recommended Posts

Merkki: Trek

Malli: Checkpoint ALR 4

Lyhyt kuvaus: 2019 (kulkee ilmajoki-joensuu)

 

Rungon koko: 58cm

 

Kuvaus: Todella vähän ajettu Trekki kokeeksi tarjolle. Satulatolppa vaihdettu hiilikuituiseen, renkaina Panaracerin Gravelking SK 35c tubelessina. Joitain kosmeettisia käytönjälkiä löytyy mutta ei mitään häiritsevää. Vaihdossa kiinnostaa Salsa Fargo, tai muu vastaavalla geolla oleva enemmän retkeily henkinen kapistus.
Ens viikolla työreissu joensuuhun, pyörä mukana. Matkalla onnistuu kiertää viitasaaren tai Jyväskylän kautta, plus pikkupaikat siinä välillä.

 

Hinta: 1200€

 

Paikkakunta: Ilmajoki

Maakunta: Etelä-Pohjanmaa

 

Yhteystiedot: YV, 050neljäkuus74873

 

20200524_234254.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Hei, 188 olen minä, pitkät jalat ja lyhyt selkä. Lyhyemmällä stemmillä tuo on mulle sopiva mutta haen enemmän retkeily henkistä ajoasentoa seuraavaan pyörään. 184 pitkälle saattaa toimia ihan hyvin, jopa vakio stemmillä jos mittasuhteet on vähän erilaiset ja/tai on tottunut matalampaan ajoasentoon. Tietysti paras olisi kokeilla ennen kaupantekoa.

Renkaat on tällä hetkellä 35c, reippaasti paksummille on tilaa kyllä mutta maksimia en osaa sanoa. Voin koittaa kyllä mittailla.

Jussi

 

Edit: Trekin mukaan 58 koko sopii parhaiten 180-185cm pitkälle, jolla 84-87cm jalan sisämitta.

Edit2: 45mm asti pitäisi renkaiden sopia taakse, eteen menee vähän vielä isompikin. Taaksekkin saa hieman lisää tilaa siirtämällä dropoutit ihan taakse. 

"Massive tire clearance means you can run tires up to 45c wide for extra traction and stability in any and all conditions."

Muokattu: , käyttäjä: Divi
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...