Jump to content

Kuljetusteline fatbikelle


Mauski

Recommended Posts

Valmista läskiadapteria ei noihin vetokoukkulaitureihin ole tiettävästi olemassa. Itse ratkaisin ongelman aikoinaan vetämällä nuo alkuperäiset muovit irti ja kiinnittämällä pultein 150 millisestä viemäriputkesta halkaistun kourun. Kourua varten tehdyt reiät eivät estä noiden alkuperäisten muovien käyttöä; vaihtaminen menee muutamassa minuutissa. Viemäriputken lisäksi tarvitaan pidemmät remmit; niitä saa vaikka Motonetistä muutaman euron kappalehintaan.

 

Jos tarkoitus on kuskata kahta maasturia, ota kolmen fillarin laituri. Pyörien sovittelu laiturille on huomattavasti helpompaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Itse olen kuljettanut yhtä fattyä ihan perinteisellä Thulen Hangout telineellä. Euroride 941:een (omistin aiemmin) ei ole varsinaisia adaptereita, mutta varmasti sellaiset voi itse askarrella. Thulen Euroway malliin fattyn saa tosin keskelle laitettua varsinaisten rengaspidikkeiden väliin, toimii se niinkin.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...