Jump to content

Santa Cruz Tallboy CC 2019 110/110mm XX1, XTR, Enve, Quarq, XL, Hyvinkää


Aahoo76

Recommended Posts

Merkki: Santa Cruz

Malli: Tallboy CC 2019 110/110mm

Lyhyt kuvaus: XX1, XTR, Enve, Quarq

 

Rungon koko: XL

 

Kuvaus: XC/Mara käyttöön itse rakennettu maastotykki lähestulkoon kaikilla herkuilla mitä löytyy.
Kasattu itse runkosetistä 2019 keväällä, jonka jälkeen ollut lenkkikäytössä ja ajettu muutama marakisa. Viimeisenpäälle pidetty ja huollettu jokaisen lenkin jälkeen. Rungon ovh 2019 oli 3200€
Runkoon on vaihdettu linkuston laakerit juuri ja yhdet laakerit saadaan järkättyä mukaan seuraavaa laakerihuoltoa varten.
Pyörän paino Contin Racekingeillä ja ilman polkimia n.10kg.
Renkaina tällä hetkellä lenkkikäytössä Vittoria Mezcal G+ kestävyytensä ja rullaavuuden vuoksi.

Santa Cruzin Tallboyn koko XL on ns. ”Pieni XL”, vastaa monelta merkiltä L-kokoa ja tarkoitettu 183+ senttiselle kuskille. Itse olen 182cm hieman lyhytjalkainen ja pidempiselkäinen, niin matalan standoverin ja pidemmän reachin XL on ollut mulle passeli.

Osina pyörässä on täysi Sram XX1 Eagle osasarja Sram XX1 Quarq DZero wattimittarilla. Wattimittari XX1 kampineen maksoi tästä paketista pelkästään n. 1000€
XX1 Eagle Gold pakka on tänä keväänä uusittu (390€) sekä uusi XX1 Gold ketju samalla.

Jarrut Shimano XTR m9000 xc race. Erittäin kevyet pro tason kilpajarrut. Levyt XT/XTR centerlock. Jarrulevyt on uudet.

Iskari Fox CTD Factory Elite Kashima. Juuri huollettu ja shimmattu XC käyttöön Fillariosassa.
Keula Rockshox Sid RLC debonair, oneloc remote 2019. Juuri huollettu ja vaihdettu uusi 110mm custom ilmaruoto Fillariosassa

Kaikki putkiosat ja satula hiilikuitua.

Kiekot Enve M60 Forty ”handmade in USA” uudet hiilikuitukiekot DT240S navoilla. Kiekkoparin ovh ollut joskus 2700€

Myydään, koska ajot enemmän maantietä ja tarvis maantiepyörän päivitykselle.
Vaihdossa voin ottaa esim. halvemman 182cm kuskille sopivan täysjousto XC pyörän Pivot 429, Spessu Epic tms. laatumerkin. Tai 54-56 rungolla laadukkaan maantiepyörän Shimanon tai Sramin sähköosilla ja vannejarruilla.(sähköistä voi aina tinkiä)

Pyörä voidaan myydä ilman Enven kiekkoja (-1000€) Stans Notubes Crest/Arch kiekkoparilla ja ilman kampia (-550€)

Koska tällaisen tuotteen hinnoittelu on niin jäätävän hankalaa, voi kyseisestä pyörästä tosissaan kiinnostunut ottaa yhteyttä, esittää tarjouksen ja katsotaan hinta molempia tyydyttävälle tasolle sopivalla varustetasolla.

 

Hinta: 6000€

 

Paikkakunta: Hyvinkää

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: antti.hirviniemi(ät)gmail.com, O4o5o415I8

 

F53C8A55-9FF4-49C4-A98A-182C99139718.jpeg0FD02607-8B58-4A8F-BCA6-A5F6D7A7FA0C.jpegD3BE7CFB-8792-4ED1-B7B5-4F2085FFC44B.jpegB337EECB-A19C-4C56-835D-79BD45907CAC.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...