Jump to content

Pelago x Carhartt PxC kaupunkipyörä, M, Turku


Teemu S

Recommended Posts

Merkki: Pelago x Carhartt

Malli: PxC

Lyhyt kuvaus: kaupunkipyörä

 

Rungon koko: M

 

Kuvaus: Myydään M-kokoinen PxC-polkupyörä. Mä olen 175cm, joten menee varmaan hiukan lyhyemmälle ja reilusti pidemmälle. Oisko tämä nyt 3 vuotta vanha, mutta hyvin pidetty, vaikkakin aktiivisesti käytetty. Rungossahan on päheä vasaramaali, mihin ei tule jälkiä millään.

Osalistaa:
Runko+keula: Pelago x Carhartt M-koko
Etutarakka: Pelago Commuter L
Ohjainlaakeri: Hope
Kiekot: Shimano MT55
Renkaat: Schwalbe G-one 40mm
Kammet: Sram Apex
Eturatas: Surly 42t teräksinen
Takaratas: DMR 16t
Tolppa: Salsa
Stemmi: Salsa
Tanko: FSA
Satula: SDG Galaxy
Jarrut: Avid Elixir1

Tuossa tärkeimmät. Alkuperäisestä pyörästä on siis vaihdettu KAIKKI osat. Mukaan tulee mustat Pelagon lokasuojat. Renkaat alkavat käyttöikänsä päässä, joten ne pitää pikapuoliin uusia, mutta muuten kaikki käy ja kukkuu kuten kuuluukin. Takaratas on uusi ja eihän tuo teräksinen eturataskaan mihinkään kulu. Mukaan saa kuitenkin lähes ajamattoman 40t eturattaan, jos välitykset on liian raskaat. Jotkut satulaan mätsäävät lukkogripitkin voin vielä pistää mukaan.

Etutarakka on ottanut eniten osumaa ja sen voisin muutenkin pitää itse. Uuden saa Velobiasta, Velotemasta, Pelagolta n. 100 eurolla. Turkulaiset etusijalla, mutta voin tuon tarvittaessa Matkahuollollakin toimittaa 50e lisähintaan.

 

Hinta: 600€ ilman etutarakkaa, 650€ tarakalla

 

Paikkakunta: Turku

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: -

 


External Image

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...