Jump to content

Tunturi Park Cafe Miesten pyörä, 56muistaak, Hämeenlinna


PyöräMyyntiin

Recommended Posts

Merkki: Tunturi

Malli: Park Cafe

Lyhyt kuvaus: Miesten pyörä

 

Rungon koko: 56muistaak

 

Kuvaus: Myydään muistaakseni 2007 uutena ostettu Tunturin Park Cafe miesten pyörä. Runkokoko muistaakseni 56 tai 55. Itse olen 177cm. 7-vaihteinen. Napavaihteet. Jalkajarru sekä käsijarru eturenkaassa. Seisontatuki. Pyörä on ollut aktiivisessa käytössä läpi vuosien mutta myydään nyt uuden tieltä pois. On säilynyt melko hyvässä kunnossa, joitain osia vaihdeltu ajan saatossa. Satulana viime vuonna ostettu Bontrager sport. Renkaina pari vuotta vanhat erittäin laadukkaat Schwalbe Marathon Plus 42-622, pistosuojaus aivan huippua silti renkaiden ollessa hyvin rullaavat ja pienellä vierintävastuksella. Runkolukko sis 2. Avainta. Tavarateline. (Mukaan myös kuvan pyörälaukut joista toisessa puolessa on kuitenkin hieman sauma revennyt, voinee korjata jos haluaa mutta en anna tälle laukulle lisähintaa vaan tulee kaupan päälle.). Pitkät lokasuojat. Myös etuvalo ja takavalo lisähintaan ostettavissa 20/5e. Tai 20e yhteensä. Pyörässä itsessään on napadynamolamppu mutta se on heikko. Toki sillä varmaan sakot välttää mutta kauheesti ei valaise.
Ergonomiset kädensijat. Etujarruvaijeri ja palat(kenties koko jarru itsessään) vaihdettu viime loppukesästä. Ketjut vaihdettu viime loppukesällä. Nouto Hämeenlinnasta. Koeajolle 50e panttia vastaan, sisäpihalla saa kokeilla ilman. Minulla taisi olla pyörään sopiva sisärengas ja ketju ylimääräisenä joten ne tulevat kaupan päälle jos ne tuosta löydän.

 

Hinta: €170

 

Paikkakunta: Hämeenlinna

Maakunta: Kanta-Häme

 

Yhteystiedot: 0466618255, jesk91 miukumauku gmail.com tai yv

 

 

20200407_103635.jpg20200407_105110.jpg20200407_103640.jpg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: PyöräMyyntiin
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...