Jump to content

*Ei myynnissä* 20" Kirkkaat kiekot (20-406)


KK89

Recommended Posts

DSCF8710_1.thumb.jpg.4e0faa0f4235e70f6e6a68b7dd213186.jpgDSCF8711_1.thumb.jpg.a28100eefc26f30618439cb2fe066ac7.jpg

 

Kuvaus: Kirkkaat kiekot vaikkapa taittopyörään. Nämä olleet minulla Moultonissa käytössä kaksi kesää. Toinen on alkuperäinen Moultonin etukiekko. Vanteet ovat jotain no name vanteita ilmeisesti. Eivät täysin samanlaiset mutta tarpeeksi ettei eroa huomaa kuin lähemmin tarkastelemalla. Etunapa on joku Quando merkkinen ja takanapa on Sram Automatix jalkajarrulla. Automatix on mainio kaksivaihteinen automaatti napa. Perustuu vanhoihin Sachin automaattinapaan. Tietyssä kierrosnopeudessa vaihtaa automaattisesti isommalle vaihteelle. Vaihto nopeutta voi hieman säätää taivuttamalla pientä jousta navan sisällä. Olen jo säätänyt jousta sillä näin pienille kiekoille napa vaihtaa muuten aivan liian nopeasti. Mulla ollut käytössä 60t x 24t välitykset ja sillä vaihtaa suunnilleen 20 km/h nopeudessa isommalle. Koska vaihtaminen perustuu keskipakoisvoimaan niin vaihtaminen siirtyy myös kun käyttää eri välityksiä. Mitä pidempi välitys sitä aikaisemmin napa vaihtaa.

 

Jalkajarru toimii eikä tunnu liian ärhäkältä. Kummatkin vanteet sopivat vannejarruille. Vanteilla on vannenauhat valmiina ja kaikki venttiilityypit käy. Venttiilin reikä on 8,5 mm (Schrader, Dunlop) mutta mukana on nylon pienennys nippa 6,5 mm (Presta).

 

EDIT: Poistetaan myynnistä. Taisin keksiä näille käyttöä.

 

Mitat:

Vanne: 20-406

Etunapa: 9 x 100 mm (Pikalinkku)

Takanapa:  10 x120 mm (Pultti)

 

Hintapyyntö: 40€/Pari

Paikkakunta: Raisio

Yhteydenottotapa: linden.kim(a)gmail.com

Muokattu: , käyttäjä: KK89
Pois myynnistä
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...