Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY!Enduropyörä Rock Machine Blizzard 90-27 2018 M


Mikey76

Recommended Posts

Kuvaus: 

Rockmachinen kauden ajettu enskapyörä koossa M. Pyörä siis otettu käyttöön ylivuotisena viime kaudelle. Muutoksista suurimpana vuoden 2019 malliin on oikeastaan coil-iskari.
Tällä pyörällä voitettiin pari vuotta sitten koko kupin hopeaa Enduro World Seriesin (EWS) U-21-luokassa.  Blizzard 90-27 on 170 mm edestä ja 160 mm takaa joustava 27,5 -tuumainen alumiinirunkoinen kisaohjus.

Tässä linkki valmistajan sivuille:

https://rockmachine.us/en/2018/edge/blizzard-90-27/matte-slate-grey-radioactive-yellow-black 

 

Alla muutamia lisätietoja kaapattuna Giro/Rock Machinen tiimin blogisivulta.

Linkki blogiin:

https://girorockmachine.blogspot.com/2019/02/tiimipyoran-esittely-rock-machine.html?fbclid=IwAR393TcTAiZTXv7HIWiicHZanTTuT9oeXu37AdBFpLYy2HXZsmLAQgh2XMY&m=1

 

Merkkinä Rock Machine on Suomessa kohtuu uusi, parin viime vuoden aikana sitä on ruvennut näkymään maastopyörätapahtumissa ja sen jälleenmyyjäverkosto on kasvanut voimakkaasti. Rock Machine on alunperin amerikkalainen merkki joka on sittemmin siirtynyt tsekkien omistukseen. Nykyään pyörät valmistetaan ja suunnitellaan Tsekeissä.

 

FPS-linkusto

Ihan ensimmäisen asia, jonka pyörästä nostan esille on sen linkusto. Mm. Fillarilehti on testannut Rock Machinen omaa FPS-linkustoa ja kehui sitä runsaasti. Lehti vertasi sitä Giantin Maestroon ja Santa Cruzin käyttämään VPP:hen. Linkusto onkin todella hyvä. Blizzardin reilun 14 kilon painosta huolimatta sillä on helppo ajaa pitkiä koko päivän lenkkejä, eli ts. poljettaessa perä ei notku. Silti alamäissä pintaherkkyyttä ja pitoa riittää, jousitus on myös varsin progressiivinen ja jousto ei lyö helposti läpi kovassakaan menossa. 

Geometria 

Blizzard 90-27 on geometrialtaan ajan tasalla.

17-tuumaisessa M-koossa on tilava ohjaamo 433 mm reachillä ja 602 mm efektiivisellä yläputkella. Akseliväli on 1167 ja keulakulmaksi ilmoitetaan 66 astetta. Satulaputki on aika tyypillinen 74 astetta. Takakolmio on lyhyt (425mm). Toisin sanoen kyseessä ei ole yltiopitkä pyörä, joskin ohjaamo on modernisti tilava. 
 

Voimansiirto on Sramin Eagle GX:ää ja ohjaamo on Race Facen laatupalikkaa täynnä. Kiekot ovat WTB:n kehillä ja Bitexin navoilla kootut ja erittäin varmatoimiset.
 

Renkaat ovat WTB:n todella hyvät Trail Boss(fast rolling) /Vigilante (high grip) yhdistelmät.

 

Jarruina vuoden 2018 mallissa Trp Slate G-Spec HD-M820 Hydraulic 180/180 4-pistons.
 

Itse runko on osoittautunut pomminvarmaksi. Rock Machine antaakin myös Edge-sarjan pyörilleen (agressivisempaan ajoon suunnitellut mallit) nykyaikana melko poikkeuksellisen viiden vuoden runkotakuun, mikä on ihan kiva juttu.


Pyörässä muutamia ajon jälkiä, yleiskunto hyvä.

Keulan alajat huollettu hetki sitten, takaiskarin huolto tulossa, ketjut uusittu tarpeen mukaan.

Soveltuu kuskille kokoluokassa 165-175cm.

Takavaihtaja tehtaan spekseistä poiketen X01.

Pienen pieni tinkivara saattaa olla, ja jos oikein keskustellaan niin saatan tarjota takaiskarin huollon kaupan päälle. Etujalat huollan joka tapauksessa😊.
 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M

Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 27,5

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Lohja

 

Hintapyyntö: 

Yhteydenottotapa: YV tai nolla40097kolme5seitsemän6

53286F14-EC5C-471A-8168-C12BA9F1D2BE.jpeg

3186076E-1958-40F5-9795-248CCEB14D6A.jpeg

4B06C4F5-B11E-4D99-A371-8F1F4EBE5C6F.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Mikey76
Myyty, voi poistaa.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...