Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY Napadynamokiekko 622-20 QR IS ja valot


ejv

Recommended Posts

Napadynamokiekko: Shutter Precisionin PD-8-napa normaaliin pikalinkulliseen keulaan (100 mm) 6-pulttisella jarrulevyn kiinnityksellä, kehänä Stan’s No Tubes Grail 622x20,3 (sisäleveys), joka valmistajan mukaan suunniteltu maantielle/cyclocrossiin/maantielle 25-40 mm:n renkaille, mutta olen itse käyttänyt 2-2.1 tuuman maastorenkailla ilman mitään ongelmia, pinnat DT Swissin Competition, nippelit messinkiä, Rovalin tubeless-vannenauhalla. Täysin moitteettomassa kunnossa. Minulla ollut kolme Shutter Precisionin napaa käytössä eikä yhdessäkään mitään ongelmia. Ajossa ei vastusta huomaa. Toimii jokapäiväisessä käytössä kesää talvea.

 

Kuvan rengas ei sisälly hintaan. 

 

Hintapyyntö: 120 € plus postit.

 

Lisäksi haluttaessa Supernovan etu- ja takavalo E3 Pure 3 tankokiinnityksellä ja takavalo E3 Tail Light satulatolppaan tai alas takahaarukkaan (tavaratelineen/lokasuojan aisan kiinnityspisteeseen). Pitkäaikaisesta kokemuksesta valoteho riittää pimeälle maantiellekin, suosittelen myös valoisaan aikaan varsinkin autojen sekaan.

 

Hintapyyntö: 100 € plus postit.

 

Paikkakunta: Oulu

Yhteydenottotapa: ejvesala(at)gmail.com tai +358 40 748 4143

AC4D260A-09DD-4239-9BD4-E097312C1D5D.jpeg

002B7128-C345-4858-B58C-CF2E041DC810.jpeg

7F97DDAD-AF0F-4B23-850E-A79A26D63256.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...