Jump to content

GT Grade Carbon 105 51cm 2016. Kirkkonummi


Pallopoika

Recommended Posts

POISTETTU MYYNNISTÄ

 

Siisti kuntoinen jokapaikan höylä. Pääsääntöisesti ajettu maantiellä (95%) Renkaina nyt Continental 5000 Grand prix, jotka on vaihdettu alle keväällä, samalla vaihdettu myös ketjut ja takapakka, näillä kaikilla ajettu alle 1000 km. Mukaan saa myös Maxxiksen gravel gummit

 

Pyörää on aina säilytetty lämpimässä, eikä sillä ole kaaduttu. käytön jälkiä toki on, mutta ei mitään vakavaa.

 

Arvio ajetuista km n. 8000 km

 

Nyt Syyshintaan 1050€

 

Myydään ilman polkimia ja pullotelineitä

 

Lisää kuvia YV:llä

 

EDIT. Juuri vaihdettu molemmat vaihdevaijerit, kahvojen vaijerinohjaimet ja tankonauhat

 

 

 

Brake Levers Shimano RS685
Wheelset Stan's No Tubes Grail ZTR
Weight (kg) 9.02
Stem GT 3D forged alloy SL
Shifters Shimano 105
Seatpost FSA SL-K 27.2mm carbon
Saddle Fizik Aliante R7
   
   
Rear Derailleur Shimano 105
Head Angle 70.5
Handlebar GT DropTune Super Light 6061 alloy bar with 16 degree flare
   
Front Derailleur Shimano 105 braze on
Frame Material GT Enduroad carbon
Fork GT carbon disc with 15mm thru axle
Cranks Shimano 105 52/36
Cassette Shimano 105 11-32
Brakes Shimano RS785, 160mm rotors

IMG_3980+2.JPG

Link to comment
Share on other sites

Hei Lilja

 

Kai tämä "virallisesti" luokitellaan Graveliksi. Minä ostin tän sillä ajatuksella, että ajelen kesät maantiellä ja syksyksi vaihdan gravel-renkaat alle.

 

No eihän siinä sit kuitenkaan niin käynyt, totesin että tykkään enempi ajella maastopyörällä talvisin, joten tästä tuli mun "maantiepyörä" ja sillä on käytännössä ajettu vain kesäisin ja talvet on ollut lämpimässä varastossa

 

Gt:n rungosta löytyy paikat lokareille ja haarukan välyksissä riittäänee tilaa vaikka nastarenkaille.

 

Tässä vielä kuvaava artikkeli pyörästä.

https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/gravel-bikes/gt-grade-carbon-105-review/?image=7&type=gallery&gallery=1&embedded_slideshow=1

Link to comment
Share on other sites

Hei Sussuk

 

Olen 170 ja koko on mulle just passeli. Sopinee n. 10 cm kumpaankin suuntaan. Tosin mieltymyksiä on monia ja kokeilemalla se selviää

 

Pyörässä ei ole aukkoa koska runko koko on pieni, eli mitä suurempi aukko, niin sitä suurempi runko. GT Gradeja on sekä hiilikuiturunkolla, että alumiinisella.

 

Garbon Grade on juurikin tämä hiilikuitu. Runko painaa alle kilon, joka on hyvä saavutus gravel pyörälle. Syy miksi hankin juuri tämän pyörän on, että se taipuu moneen menoon. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...