Jump to content

Marin San Rafael (etujousitettu) 54cm 150€


Jouzer

Recommended Posts

Kuvaus: Etujousitettu hybridi myyntiin. Ollut n. 10 vuotta itsellä, pidetty lämpimässä varastossa. Keväisin rasvannu ketjut ja muuta pikkuhuoltoa, ajanut koko 10 vuonna max. 1000km. Nyt innostuin tänä keväänä pyöräilystä ja hommasin toisen pyörän, kun sain tietää että tämä pyörä on liian iso minulle, eikä sillä varmasti tule enää ajettua niin menköön myyntiin. Runko on alumiinia, v-jarrut, 3x8 vaihteet. Kaikki toimii. Renkaat uusittu n. 200km sitten, takavanne + pinnat + napa uusittu tänä keväänä, kuittiin kuuluu ilmainen rihlaus Tammiston Velo & Oxygenissä. Etujousitus toimii vaikken sille ole mitään koskaan tehnyt, sen saa myös lukkoon. Pyörä on laadukkaan tuntuinen jos vertaa johonkin markettipyörään, melko kevyt, rullaa hyvin ja jarrut on tehokkaat.

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 54cm mitattuna kammen keskiöstä satulatolpan kiristimeen, mutta oma toinen sopiva pyörä on 54cm ja tämä on yleisesti ottaen isompi koko (pidemmät kammet, vaakaputki ottaa melkein haaroihin kiinni). Sanoisin että 180cm+ kuskille on hyvä, itse olen 175cm.

 

Hintapyyntö: 150€

 

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki, Tapanila

 

Yhteydenottotapa: mjkosone at gmail piste com tai yksityisviestillä puh.nro

IMG_9973.JPEG

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...