Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Ostetaan täysjousto maastopyörä !


ritso

Recommended Posts

Moi,

Mulla ois tollanen Orange Patriot M runkoinen konkeli, käy hyvin vauhdikkaille poluille ja myös DH setittelyyn ja sit kun meno isonee niin jousituksen päivityksellä pärjää piiitkälle. Kestää todennäköisesti melkein mitä vaan!

Vuosimallin 2002/2003 vehje, mutta eipä juuri 2012/2013 Patriotille kalpene... Runko aivan huippu kestävyydeltän ja geometrialtaan. Ite olen 173cm ja fillari on just passeli. Lähtee myyntin kun ei vaan lenkkiajo, eikä hiihtokeskupyöräily enään huvita!

http://www.tori.fi/vi/6319928.htm. Ja mukaan voidaan paketoida uutta rengasta ja ajokamoja!!!

Laita koodii ja tuu tsekkaamaan! Pyörä Espoossa!

Soittoo o4o57o7911 tai mailii pvgreen(A)icloudPISTEcom.

Link to comment
Share on other sites

Eli vähän uudempi kruunu Trek Remedy 7 vuosimallia 2011. Tarkemmat speksit löytyvät täältä.

 

Fillariin on juuri vaihdettu uusi takavaihtajan vaijeri kuorineen ja muunneltu 2x10:ksi + lisätty bashring. Toki mukaan saa alkuperäisen eturattaan myös, joka on helppo laittaa uudestaan paikalleen, jos haluaa 3x10. Remedy on muutenkin hyvässä kunnossa ja aika vähän käytetty. Luovun siitä, koska olen DH puoli jää sen verran vähälle, että hommaan 29er  tilalle.

 

Mailia voi laittaa marko(piste)a(piste)mattila (at) gmail.com tai privana.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
×
×
  • Luo uusi...