Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY: Cervelo P3, 54 cm, vm. 2013, Espoo


Tumu

Recommended Posts

MYYTY!, wattikmapi on vielä, mutta laitan siitä oman ilmoituksensa kohta.

 

Täysihiilikuituinen vm 2013 Cervelo P3. Muut mainostavat vähäisiä kilometreja, mutta tätä pyörää on ajettu paljon, mutta huollettu myös, joten kunto on silti priima. Edellinen omistaja on Suomen kovinta kärkeä, itse olen hidas harrastelija, mutta ajanut tällä pyörällä neljä täysimatkaa, useita lyhyempiä kisoja ja treenilenkkejä.

 

54 cm runko sopinee n. 170 - 184 kuskille riippuen mittasuhteista ja ajoasennosta. Olen 182 cm ja pyörä on säädöilläni minulle ehkä hitusen niukka, kun käytössä on pitkä stemmi yläviistosti ja alla spacereita. Pyörä on ollut minulle erinomainen kumppani, päätin nyt neljän vuoden jälkeen lähinnä vaihtelun halusta kokeilla hieman isompaa, vaikka olisi se tälläkin vielä hyvin mennyt.

 

Vaihteet: 2*10 Ultegra

Jarrut: Ultegra

3T Aura Pro-kuituohjaamo

Vaijerit ja tankoteipit uusittu 2018

Takapakka uusittu 2018, ei havaittavaa kulumaa, sillä ketju on uusittu jopa vuosittain.

Eturattaat ja kammet 105-sarjaa 170 mm, uusittu 2019 samalla uusittu myös ketju ja keskiölaakeri

Wattikampi: Stages Dura Ace G3 L 170 mm vuodelta 2019 

Etukiekko: Reynolds Aero 58 (avo) https://road.cc/content/review/89326-reynolds-aero-58-clincher-wheels muuallakin hyväksi arvioitu

Takakiekko: I-Zen Wheel-X (avo), ostin tämän pikkurahalla kokeiluun ja olen tykännyt. Käytin Velo&Oxygenilla katsottavana, totesivat soivaksi peliksi, hyvä laakeri, ja kiekko ei vipota. Tämä on siis tavallinen kevyt pinnakiekko, johon on viritetty muovi päälle. Ei mikään merkkipeli, mutta tuuli ei sitä tiedä.

 

Kaupan päälle alkuperäiset Shimanon ASOO-alumiinikiekot (avot), halutessa lyhyempi stemmi ja rungon aeropullo, joka on puukotettu auki, sillä olen kuljettanut siellä sisuria, rengasrautoja ym. huoltosälää. Kuten kuvasta näkyy kauppaan ei kuulu satula tai polkimet.

 

Hintapyyntö yo. kokonaisuudelle 1950 eur / tarjoa.

 

Pelkilä alkuperäisillä Shimanon Al-kiekoilla (ml. rataspakka ja renkaat) -300 eur. Nopeat kiekot renkaineen erikseen myytyinä eteen Reynolds Aero 58, 350 eur, ja taakse levykiekko (ml. Shimano 10 rataspakka), 100 eur ja yht. 400 eur. 

 

Ilman wattikampea -200 eur, jolloin tilalle saa settiin kuuluvan käyttämättömän Shimano 105-kammen, pelkkä wattikampi erikseen 250 eur.

 

Yhteyden otot privaviestillä tai nollaneljäviis 670 3399, Espoo

 

P.S. Nyt on hyvä aika hankkia pyörä ja säätää se trainerin kanssa talven aikana hyvää fittiin. Jos on trainerin puutteesta kiinni, niin voin ehkä myydä myös hyvän, mutta äänekkään Kurt Kinetic Rock and Roll:in.

IMG_20191013_134216_resized_20191013_014628347.jpg

IMG_20191012_191751_resized_20191012_073247674.jpg

image001.png

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...