Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Silverback Scoop Single 2018 L & Bafang BBS02B 750W *MYYTY*


tpkorkia

Recommended Posts

Kuvaus: Silverback Scoop Single, koko L

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): L

Moottorin teho: 750W

Hintapyyntö: MYYTY

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Jyväskylä

Yhteydenottotapa: YV

 

Myynnissä itse rakennettu Silverback Scoop Single sähköläski. Moottorina Bafang BBS02B 750W keskiömoottori ja akkuna 48V / 16Ah "downtube" akku, Samsungin kennoilla. Moottorilla ajettu yhteensä n. 1200km ja ja itse pyörällä n. 900km (moottori oli minulla ensin toisessa pyörässä kiinni). Näyttönä DCP18 värinäyttö. Akulla olen päässyt pisimmillään n. 125km yhdellä latauksella pienellä avustuksella (maantien reunassa). Jos reilummin käyttää avustusta niin akun saa tyhjäksi vaikka 30-40km matkalla. Akkua ei ole koskaan ajettu täysin tyhjäksi eikä säilytetty pitkiä aikoja täytenä. Tästä tehokas läskipyörä jolla pääsee kesät ja talvet! Lisää kuvia voin ottaa pyydettäessä. Renkaat litkutettu, sisäkumet mukaan halutessasi. Kuvasta poiketen pyörässä myös SunnyWheel fatbike lokasuojat sekä Suntour SP12-NCX joustotolppa. Moottori ostettu 4/2018 ja pyörä 2/2018.

 

Vaihdettu Lekkie BlingRing 42T eturatas alkuperäisen tilalle.

 

Pyörän tarkat speksit löytyy täältä:

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/5927/jhjbs/Silverback-Scoop-Single-2018-fatbike-sininen-L?gclid=CjwKCAjwrNjcBRA3EiwAIIOvq2O3VhKQ-O4F666S96-JJ8lCLLEGEATvStpgglQI7xmqVCWjyShTIhoCVqQQAvD_BwE

 

Mukaan tietysti myös pyörän vakio voimansiirto kokonaisuudessaan.

 

 

20181011_170438.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...