Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY


Hannu S

Recommended Posts

Kuvaus: Specialized Demo 8 S-works , vuosimallia 2018. Ajettu kausi 2018, tänä vuonna ajokertoja noin viisi. Kaikki toimii, huollettu säännöllisesti. Pientä käytön jälkeä on kiekoissa ja kammissa, mutta runko on suojattu uudesta asti kiveniskuteipillä joten käytännössä naarmuton. Runko L-kokoinen.

 

Ihan älyttömän hyvä pyörä, monia DH-pyöriä olen omistanut mutta tämä vie ehdottomasti voiton. Erityisesti takajousitus toimii ihan uskomattoman hyvin, yleisesti kuvailisin ajotuntumaa sanalla tasapainoinen, ei vaadi mitään erikoistemppuja missään tilanteissa. Erityishuomiona hypyissä mielestäni tosi helposti hallittavissa. Runko on L-kokoiseksi ehkä hieman pienehkö nyky-trendien mukaan, itse olen 175cm ja tuntuu sopivalta, joskin varmaan myös M-kokoinen menisi minulle varsinkin Etelä-Suomen pienissä mäissä. Sanoisin tälle L-koon rungolle pituushaarukaksi noin 175cm - 185cm. Koeajo onnistuu pk-seudulla, esim Tornikeskuksessa.

 

Osalistaa:

Keula: RS Boxxer WC

Kiekot: Hope navat + DT Swiss EX471

Vaihteisto: SRAM X0

Kammet: SRAM X0

Jarrut: Sram Guide RE

Renkaat: Specialized Butcher, mukaan yksi käyttämätön Maxxis Highroller

 

20190924_171351_resized.thumb.jpg.4524f5b184b82f4638d917f05161be16.jpg20190924_171416_resized.thumb.jpg.cc439b796cbbac825e6e49a7561176d4.jpg

 

 

Hintapyyntö: 2800 EUR. 2500EUR! Mahdollisesti myös vaihto n. 160-180mm joustavaan pyörään!

Yhteydenottotapa: 050 3516052 / PM

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...