Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Maastopyörä 180cm kuskille


Ggrisu

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

hei!

 

Minulla on(miehelläni) myytävänä Crescent Kile -merkkinen maastopyörä.Runkokoko on 19" ja renkaat ovat 29".tässä linkki pyörään:https://www.jussinpyora.fi/tuote/crescent-kile-29-27-v/     pyörä on erittäin hyväkuntoinen,ostimme sen uudenveroisena tämän vuodenhelmikuussa.  .

 

hinnaksi ajattelimme ehdottaa 240e?+/tee tarjous

parhaiten tavoitatte:0449352676     yst.terv.elina ja petri vuorinen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moi,

 

Mulla olis myynnissä hieman spekseistä poikkeava kulkine, eli Focus Super Bud 29r täysjousto 2014.

Aluperäisestä poiketen tässä voimansiirto 1x11 Shimanon xt oneupin osilla. Edessä 32t ovaaliratas. Kiekot Superstarin mallistoa ja vaihdettu viime kesänä orkkisten antauduttua. Stemmi on 40mm ja tanko 800mm leveä. Foxin keula ja iskari, joustoa 100mm eli hyvin xc-henkinen menopeli. KS Lev hissitolppa jota luonnollisesti orkkiksessa ei ole. Pyörä on huollettu säännöllisesti ja kuluvia osia vaihdettu. Renkaat kuluneet mutta vielä toimivat Nobbyt. Mukaan saa vielä Schwalben Ice Spiker Prot jotta talvi ja jää ei haittaa menoa. 
Runkokoko on XL, mutta itsekkin olen just ton 180cm ja pyörä on varsin passeli etenijä niin tiellä kuin maastossakin. Pari kertaa Tahkolla oon ajanut sekä monessa muussa. Jopa Sappeen Bike Park on ollut mukana, eli varauksellisesti myös kevyt hissipyöräily sujuu.

 

Hintaa tälle 800eur ja tinkivaraakin voisi olla jos nopsat kaupat 😉 

Itselle on haussa huomattavasti pidemmällä joustolla oleva enduro.

 

Parhaiten tavoittaa puhelimella numerosta 0407507979 / Pasi

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...