Jump to content

Olin pyörää ostamassa..


ikirouta013

Recommended Posts

Olin pyörää ostamassa kaverilta. Ensin näytettiin kuvaa parin tonnin Focuksesta josta sovittiin kaupat. 

No, matkahuolto sitten toi noin kymmenen vuotta vanhan Feltin Focuksen sijaan. Kaveri on sitä mieltä että vaikka merkki on eri pyörä on täysin vertailukelpoinen

ja siitä pitäisi sama sovittu hinta maksaa. Rohkenen olla eri mieltä. Mitä olette mieltä mikä on tällaisen Felt Q220:n käypä hinta käytettynä tänä päivänä?

Itse veikkaisin 100-150 euroa. 

DSC00153.JPG

DSC00152.jpg

DSC00154.jpg

DSC00156.jpg

DSC00157.jpg

DSC00158.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kyllä kyllä. Siis en ole vielä pyörästä maksanut euroakaan ja asiasta tekee kiusallisen että tämä ukottaja on hyvän ystävän veli jossa välikätenä toimi nimenomaan tämä ystävä. Nyt sitten kun "pyörä on toimitettu" niin se olisi pitänyt myös maksaa. Ystäväni jaksaa muistuttaa maksun tärkeydestä eikä tunnu ymmärtävän että matkahuollon tuoma pyörä on nimenomaan tuo Ossinkin arvioima hädin tuskin satanen. En tiedä oliko sitten kyse tietämättömyydestä pyöriä ja niiden hintoja kohtaan vai ihan puhtaasti ukotusyritys. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kyllähän toi asia on hyvin pitkälle niinkuin tässä ketjussa on ylempänä jo tuumailtu. Poliisin kautta jos muu ei auta. Ystäväsi on tietysti huonossa välikädessä, mutta kuulostaa käsittämättömältä, että hänkään ei pystyisi erottamaan konseptitasolla erilaisten pyörien eroja. Kyllä autokaupassakin lienee ymmärystä riittäisi jos vastaavassa tilanteessa ostamasi Mersun sijaan autokauppias luovuttaisikin sinulle ladan. Onhan ne kummatkin autoja, jotka kulkee neljällä pyörällä ja polttomoottorilla...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nyt kuulostaa niin tutulta kaupankäynniltä että alkaa puistattaan..ainoa ero ettei ollut ystävä kyseessä.

Minä ostin kuvien perusteella cuben mutta sain whiten samoilla saatesanoilla, mulla oli vaan paskempi tuuri kun maksoin etukäteen.

Tein asiasta rikosilmoituksen ja sain kuulla ettei ollut eka kerta tällä myyjällä enkä koskaan saa rahojani takaisin!  Mistäpäin tuo sun felt tuli??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...