Jump to content

anni189

Recommended Posts

Kuvaus: Nyt olisi myynnissä minun rakkaimmasta rakkain ja lojaali ratsu. Ollaan yhdessä vietetty mahtavia hetkiä. Naurua, hymyä, kyyneleitä ja kiukuttelua on mahtunut vuoden mittaiselle matkalle paljon. Nyt valitettavasti on aika jatkaa matkaa eri teillä. Elikkä tästä jollekkin uusi, hyvin huollettu ja hoidettu ystävä. Vain 500 km ajettu. Lähes uudenveroinen lukuunottamatta muutamian käytössä tulleita jälkiä. Renkaat laitettu tubeless. Rungossa punaisia canyon tarroja ja keulassa punaiset rockshox tarrat. Ennen luovutusta huolletaan keulaan uudet alajalkaöljyt. Pulloteline ja polkimet eivät kuulu kauppaan. Pyörä myydään täysin alkuperäiskokoonpanossa. Sopii noin 160-170 cm pituiselle.

 

https://thebikegenerator.com/produkt/canyon-spectral-al-5-0-2018/

 

Linkin kaltainen pyörä siis. Tarkemmat tiedot ja geometria myös tuola, tiedoista poiketen dropperi on alkuperäinen Ks lev si, muutettu 125mm -> 100mm. 

 

anni1.thumb.jpg.cda91453a28eab3339d46af5ce6904c7.jpg anni2.thumb.jpg.5d6cf774c212c17d4e8b71330dcd1814.jpg anni3.thumb.jpg.2b0eaa09e95a910ccafbe4ebd2cc8e10.jpg

 

Lisää kuvia kysymällä :)

 

Rungon koko : S 

Rengaskoko : 27,5 

Paikkakunta : Järvenpää 

 

Hintapyyntö: Myyty

Yhteydenottotapa: Yv 

Link to comment
Share on other sites

On 6.9.2019 at 20.44, Aktiiviharrastaja kirjoitti:

 

Hei!

 

Paljon on vielä hintaa! Pyörä saattais olla itselleni sopiva. Vähän oon miettiny 29 renkaita. Oon 165 pitkä ja varmaan tuo S koko ok.

 

Natalia

Toi s koko on varmasti sopiva sinulle. Hinta on ilmotuksen mukaisesti 1750.  

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...