Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY: 29+ Trek Stache 7 vm 2016 kaksilla kiekoilla:


Rosco

Recommended Posts

PYÖRÄ MYYTY

 

Kuvaus: Myyntiin trek stache 7 vuosimallia 2016 

Pyörässä kahdet kiekot, toiset bontragerin hipokiekot lineplus 29+ BOOST adaptereilla.  Shimanon xt pakka 11-42. 6 pulttikiinnitys. 

Toiset kiekot on Sunringle mulefut 50, mitkä ovat siis tehdascompletessa mukana. Mukaan saat vielä Terrenon cake eater 29+ nastarenkaan talviajeluita varten. Näissä XD ratas ja sramin 11-42 pakka.  Kiekot tällähetkellä tubeless, sisäkumit tulee mukana. 

Valmistajan sivulle linkki: https://archive.trekbikes.com/us/en/2016/Trek/stache_7#/us/en/2016/Trek/stache_7/details

Mukaan saat myös garminin telineen, sekä polkimet. Kaikki mitä kuvissa näkyy. Alkuperäinen ostokuittikin löytyy sekä ensimmäisen huollon todistus. Jarrukahvat on vaihdettu takuuna vuonna 2018 eli nekin ovat kohtalaisen uudet. 

 

Ainiin ja tähän tulee mukaan vielä ompelijalla teetetty runkolaukku, jota en tosin itse ole koskaan päässyt kokeilemaan. Mutta kuitenkin mittoihin tehty.

 

Osasarja on sram GX lukuunottamatta takavaihtajaa joka sram x1. Pyörässä uudet ketjut ja upouusi pakka. 

 

Myyntiin vähäisen käytön takia, kesällä ei tule ajettua ollenkaan.  Mun pituus on 176cm ja tämä pyörä on sopinut täydellisesti mulle, eli sanosin + / - 5cm suuntaansa sopii. 

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M 18,5

Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 29+ 

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki, sopii tulla testaamaan kallioon esimerkiksi. 

 

Hintapyyntö kannustava: 1100€

Yhteydenottotapa: YV

 

7V9HKSf.jpg

ugCNrF1.jpg

s7GdQXf.jpg

iPleJ3q.jpg

scqc7LO.jpg

EWIqq4n.jpg

Uz07AU4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...