Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY Scott Plasma 20 (2014), Koko 54, Kokkola


Aapos

Recommended Posts

2014 mallin hiilikuituinen Scott Plasma 20 myyntiin, koko M eli 54. Minulla ollut ajossa nyt neljättä kautta ja alkuperäisellä omistajalla yhden. Vuosia siis jo jokunen, mutta kilometrit siihen nähden varsin maltilliset. Hyvässä kunnossa, joitain pintanaarmuja, kun tarkasti katsoo. Lisäksi numerotarroista jääneitä liimatahroja.

 

Itse olen 180cm pitkä, koko ja säädöt bikefitin myötä oikein hyvät. Ainoa merkittävä ongelma on, että satulaputki on kovin tiukasti jämähtänyt kiinni. Pyöräliikkeestä ehdottivat, että olisi laittanut öljyt sisään yön yli liuottamaan tolppaa irti, mutta kun korkeus minulle ollut sopiva niin sitä ei tehty. Mikäli sen saa irroitettua niin nostaminen onnistuu mukaan tulevilla "korotuspaloilla", laskeminen vaatinee tolpan lyhentämistä. Satulavalinnalla korkeutta voi hieman hienosäätää. Sanoisin kuitenkin, että kokeilemisen arvoinen n. 178-182cm pituiselle.

 

Voimansiirto: Ultegra

Ohjaamo: Profile Design, mutta stemmi Zipp.

Jarrukahvat Profile Design, jarrut FSA:n.

Kiekot Syncros Race 27 ja satula kuvasta poiketen Fizik Arione Tri (valkomusta).

Myydään lähtökohtaisesti ilman polkimia. Profile designin etu- sekä takapullotelineet voivat olla neuvoteltavissa mukaan.

 

Hintapyyntö 700€. Edullisesti tuon satulatolppaprobleeman vuoksi sille kelle pyörä sopii. Kokkolassa kokeiltavissa. Kiinnostuneille kerron mielelläni lisää ja lähetän lisäkuvia.

 

 

Yhteydenotot yv tai asaranpaa(ät)gmail.com

IMG_20181025_102218.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...