Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY: Quintana Roo Seduza tri-pyörä (koko M,vm2010, Helsinki) HP:700€! (laskettu)


lecycliste

Recommended Posts

Quintana Roo Seduza 2010 (koko M)

 

Kevyt ja nopea täyshiilikuituinen triathlonpyörä Shimano 2x10 vaihteilla (Ultegra takana, 105 edessä). Pyörään on päivitetty kevyet hiilikuituiset Vision Trimax kammet 53- ja 39-hampaisilla eturattailla ja Shimanon Dura-Ace polkimilla. Myös kiekot on päivitetty kevyempiin Shimano RS81:iin joissa kehä alumiinia ja profiili hiilikuitua. Kumeina 23 milliset Continental GrandPrix 4000s2:t

 

Pyörä on hyvssä kunnossa, huollettu liikkeessä ja säilytetty sisällä. Mukaan pakettiin tulee myös alkuperäiset QR220 kiekot. 

 

Pyörässä on luonnostaan melko agressiivinen ajoasento, jonka takia stemmiä ja ohjaamoa on nostettu erillisen "jatkopalan" avulla (näkyy kuvissa). Jos olet taipuisampi kuin minä, niin jatkon saa helposti pois. :)

 

Itse olen 178 cm pitkä ja uskoisin, että pyörän saa säädettyä 175-183cm pituisille kuskeille. Pyörää voi tulla koeajamaan Helsingin Etu-Töölöön.

 

Hintapyyntö: Laskettu 27.6. 800€ => 700€!

Paikkakunta: Helsinki / Etu-Töölö

Yhteydenottotapa: villekoivumaki (at) gmail-piste-com tai o5o - 357 4420.

IMG_9108.JPG

IMG_9109.JPG

IMG_9110.JPG

IMG_9111.JPG

IMG_9112.JPG

IMG_9113.JPG

IMG_9115.JPG

Muokattu: , käyttäjä: lecycliste
MYYTY
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...