Jump to content

MYYTY: Bianhi Infinito


Willtsu

Recommended Posts

Myynnissä olisi Bianchi Infinito CV -mallinen maantiepyörä (vm. 2016). Pyörä kuuluu niin sanottuun endurande-kategoriaan, jolloin ajoasento on pystympi. Lisäksi mukavuutta tuo runkomateriaali, joka vaimentaa maanpinnan tärinöitä.
 

Tässä linkki Bianchi sivulle, josta lyötyy runkogeometrian mittoja kohdasta "Geometry":

https://www.bianchiusa.com/archives/2016/road/endurance-racing/infinito-cv-chorus/


Olen hankkinut pyörän syksyllä 2017 ulkomailta. Pyörä on jäänyt erittäin vähälle käytölle: ajokilometrejä on noin 500 km. Pyörällä on ajettu vain hyvässä säässä, ei siis sateella. Lisäksi pyörää on säilytetty sisätilassa.

Pyörässä on vuonna 2015 uudistettu Campagnolo Chorus 11 mekaaninen osasarja. Eturattaiden koko on 50/34. Olen vaihtanut pyörään 28mm:n leveät Continental Gran Prix 4000S II -renkaat, jotka tasoittavat maantiematkailua erittäin hyvin.

Olen teettänyt pyörään ensihuollon pyörähuollossa viime kesänä.
Pyörä on erinomaisessa kunnossa.

 

Rungon koko:

Hintapyyntö:

Paikkakunta:

 

Yhteydenottotapa:  Voit olla yhteydessä yksityisviestillä, tekstiviestillä tai sähköpostilla.

 

bianchi_2.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Willtsu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...