Jump to content

-MYYTY- Commencal Meta AM3 2013 26" (M)


Jipa

Recommended Posts

Kuvaus: 

 

DFy6OAO.jpg

upnpqKu.jpg

MfGcbIz.jpg

 

Myydään Commencal Meta AM. Vanhahan tämä alkaa olla, mutta toisaalta suoraan ajosta. Itse olen ostanut uusia palikoita sitä mukaa kun vanhat on ärsyttäny ja nyt ainoat asiat jotka minua risoo on ajoittainen naksunta (keskiöstä?), yhden pultin kiristyksellä oleva hissitolppa jota en ainakaan itse ole saanut/uskaltanut vääntää tarpeeksi tiukalle että se pitäis asentonsa ja pienin vaihde, jonka säätö ei ole kunnossa. Jarrut pitää hyvin, mutta ilmeisesti nesteet vähissä/ilmaus ei tekis pahaa. (väärin päin renkaita vaihtaessa niin saa hetken pumppailla)

 

Mukaan orkkisrenkaat, pari minionia ja yllätystäytteenä Continental ride tourit, joilla ajettu yksi Pirkan pyöräily. Ja muutama sisuri. 

 

Alkuperäiset palikat: 

 

kfb9UFO.png

 

Näihin nähden aiemman omistajan upgradet:

jarrut: SLX

stonga: Race face Atlas

keulan vaimennin muistaakseni päivitetty uudempaan(?) 

 

Itse olen vaihtanut:

Kiekot (2017): Superstar components Mavic Fuel 60POE Probuild

Vaihteet (2018): SLX 1x11 (kammet käytettynä) (vanhan 2x10-setin saa mukaan jos haluaa)

Hissitolppa (2018): TranzX 

Mukaan saa DMR V6-muoviflätit

 

Rungon koko: M

Rengaskoko: 26" 

Paikkakunta: Tampere 

 

Hintapyyntö: 800 / tarjous. Uusi pyörä on jo eteisessä, älkää viitsikö mitään haistapaskatarjouksia :) Kaupat naamatusten Tampereella niin tiedetään mitä ollaan ostamassa tai myymässä. 

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...