Jump to content

MYYTY: Specialized Fuse Expert, 6fattie/27.5+, M, Espoo


skithund

Recommended Posts

Myydään rouvan ex-kulkine, jolla myös itse olen välillä liikkunut oman pyörän ollessa huollossa tai lumen määrän vuoksi telakalla.

Pyörä on 2016 mallia, jonka edellinen omistaja osti ylivuotisena vuonna 2017 - eikä juurikaan polkenut. Meillä pyörä oli pääasiassa työmatka-ajossa talven 2018-2019 yli, mutta on tällä myös polkuja ajettu. Sen verran vähäistä ajo on silti ollut, että alla on alkuperäiset renkaat, joissa vielä nappulat näkyvissä.

Rungon koko on M, joka sopii Specializedin speksien mukaan 170 - 178cm pitkälle. Rouva 172cm ja pyörä varsin sopiva. Itse olen 182cm ja pidemmällä stemmillä ja riser stongalla olen saanut ajoasennon mukavammaksi. En sopivaksi.

Rungossa käytön jälkiä (jotain pintanaarmuja ja muutama isompi chippi vaakaputkessa)

 

Alkuperäiset speksit, joista poiketen jarruina Shimano SLX. Vaihtajaliipasin on kiinni Problem Solversin MisMatch adapterilla.

https://www.specialbike.fi/tuotteet.html?id=302/60363


Takavanteessa hieman heittoa, joten rihtaushommia tiedossa.

Takanapa (irtokuulanapa) on juuri viikonloppuna huollettu.

Edit: hissitolppa hieman klappaa, joka on huollon mukaan ilmeisesti ihan tunnettu ongelma näissä TranzX vehkeissä.

Edit: jarrut ilmattu (takajarrun nesteet/letku vaihdettu viime syksynä)

 

 

Kaikki kuvat löytyvät myös Dropboxista hieman parempilaatuisena.

Edit: Lisäsin pari lisäkuvaa Dropboxiin, missä näkyy rungon maalichipit ja ohjaamo (stemmi/stonga) paremmin

 

Kolmessa kalliolla otetussa kuvassa riser-tanko ja pidempi stemmi. Pyörä luovutetaan 45mm stemmillä ja suoralla tangolla (neljäs kuva, kuva jossa peuroja). Kuvissa myös hieman prameampi Phenom-satula. Luovutetaan alkuperäisellä Hengellä. Polkimina jotkut Konan cyclon mukana tulleet perus flattipolkimet.

 

 

Rungon koko: M (170 - 178cm)

Rengaskoko: 27.5+ (tai 6fattie, kuten Specialized asian tulkitsee)

Paikkakunta: Espoo (Kilo), toimitus pk-seudulla

 

ml9VBMVl.jpg

KSaSCzUl.jpg

wrIKn5fl.jpg

NrY12mXl.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...