Jump to content

Ghost HYB Square Cross 4,9 myyty


Makro86

Recommended Posts

Myydään viime vuoden heinäkuussa, XXL:stä ostettu hieno (2v takuu), hyvä ja tehokas sähköavusteinen polkupyörä. Ajettu enimmäkseen maantietä mutta myös erilaisia pururatoja kierretty eli ei missään kovin raskaassa maastossa ajeltu. Tällä hetkellä mittarissa 959km ja ensihuolto tehty ajallaan viime vuonna. Kunnoltaan ei paljoa uudelle häpeä. Mukaan tulee kaikki mitä näkyy kuvassa pl. kännykkä,-, lamppu,- ja HAMAX lastenistuin telineet. Kuvassa näkyvä TRELOCK lukko telineensä kera sisältyy. Lukko kiinnittyy tuohon ylätankoon keskelle. Lokasuojat on pikalukituksella helppo kiinnittää paikoilleen. Sitten mukaan vielä ne parhaimmat n. 100km ajetut Schwalben Ice Spiker Pro EVOT 29x2.25", edessä ja takana, yhteensä 804 nastaa eli pitoa on enemmän kuin tarpeeksi ja sen kaverina laadukas ja tehokas Boschin Perfomance CX Linen moottori isolla 500w:lla akulla varustettuna menee melkein minne vaan. Työmatkoillekkin sopiva pyörä vaikka ympärivuoden. Yhdellä latauksella olen ajanut vähän yli 100km eli rangea löytyy. Mukaan tottakai myös Boschin 4A laturi. Mainitaan nyt vielä se että mittarina on mielestäni se parempi, Intuvian koska isompi näyttö mistä näkee paremmin tietoja ja saahan sen helposti vaihdettua Cobiin tai Nyoniinkin.

Tarkka tuoteseloste vielä liitteessä, jos ja kun nippeli tieto jotakin kiinnostaa.

 

Ainoa syy myyntiin on sähköläskin osto, eikä näin ollen ole pakkomyynnissä.

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M eli 165-180cm mittasille sopiva. Itse olen 170cm.

 

Moottorin teho: 250W  & 75Nm ja akku PowerPack 500wh 36V 13,88Ah. 

 

Hintapyyntö: myyty

 

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Eurajoki, Rauman ja Porin välissä 

 

Yhteydenottotapa: kännykkä tai sähköposti, 044 068 4226 & [email protected]

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...