Jump to content

Myyty: Tunturi Supreme XT 1993, Tampere


Fin-76

Recommended Posts

received_2172239856188806.thumb.jpeg.f571d08267292eef8db0d19b16b02b79.jpegTunturi Supreme XT 1993, Tunturin jäykkäkeulamaasturien lippulaiva. Kokomerkintää ei taida löytyä, mutta lienee L. Itse olen pitkäjalkainen 185 pitkä ja satula mulle säädetty. Ostin pyörän vuonna 2009 ja nyt siitä on aika luopua, tarvin varastoon tilaa. Ohjaamossa Zoom stemmi ja lila Minervan häränsarvi. Jarrukahvat lisäjarrukahvoilla luonnollisesti. Täys XT vaihteisto, pikkuratas irtotettu kammista, mutta sekin löytyy. Satulatolppa on Rooxia. Pyörä ei siis ole alkuperäiskunnossa, mutta olen pitänyt sen mahdollisimman ajan hengen mukaisena poislukien esim. renkaat. Pyöräkaupoista olen haalinut tähän paljon uutta osaa, jotka siis erittäin vähän käytettyjä. Monia 'XT-cantilevereitä' en ole nähnyt, mutta osien mallisarjan mukaan tässä on! Tällä on Pirkanpyöräily, Lohjajärven ympäripyöräily & Lohjan 24h ja Sappeen Retro-DH tullut ajettua. Jos joku kokee vetoa tämmöiseen ajopeliin, niin nyt olen siitä luopumassa kohtuullisella €:n korvauksella.

Fillari on MYYTY

20190417_152814.jpg

received_606469573168042.jpeg

received_2243459685866800.jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Fin-76
Off-season hinta
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...