Jump to content

MYYTY! Voi poistaa...Trek Fuel Ex7 vm.2006 Hyvinkää, runko 17,5"


JussiU

Recommended Posts

VARATTU! Trek Fuel Ex7 vm.2006. Renkaat 26" ja rungon koko 17,5".

Pyörällä ajettu reippaanlaisesti aikanaan (mm. Tahko 60 tullut kierrettyä 7 kertaa...), nyt myyn pois kun tarvetta niin vähän ja ajelen pääasiassa maantiellä. On siis käytetty ja sen mukaista jälkeä ja skraidua toki löytyy mutta kaikki toimii. Itse olen 173 pitkä joten tästä +- 5cm on varmaan aika optimi kuskin koko.

Viimeisimmällä lenkillä meni oksankarahkan takia ketjut ja takavaihtaja joten ne sekä takapakka on vaihdettu ja ovat kuin uudet (ajettu 2 lenkkiä).

Tämän hetkisellä kokoonpanolla ajoasento on vähän alkuperäistä pystympi ja rennompi. Itse olen tykännyt ajella tällä ja hiilaristonga on ehkä paras ostos ikinä! Ei täristä käsiä ollenkaan samalla lailla kuin alutanko vaan suodattaa tärinöitä ollen samalla todella jäykkä ja kevyt. Pystymmästä ajoasennosta johtuen myös alamäet uskaltaa päästellä ihan eri lailla.

 

Alkuperäistä pyörässä on runko, iskarit, jarrut (paitsi levyt uusittu 160/180 mm:iin) ja vanteet. Renkaina Nobby Nic evo 26 x 2.25 edessä ja Racing Ralph evo 26 x 2.25 takana.

 

Uutta/uusittua on:

- keskiölaakeri XT

- kammet ja eturattaat XT

- SPD polkimet XT

- etuvaihtaja XT

- takavaihtaja XT

- vaihdevivut XT/Deore

 

Valmistajan tiedot: https://archive.trekbikes.com/fi/fi/2006/trek/fuelex7#/fi/fi/2006/trek/fuelex7/details

 

Rungon koko : 17,5" 

Rengaskoko : 26" 

Paikkakunta : Hyvinkää 

 

Hintapyyntö:

Yhteydenottotapa: Priva tai nol4nol 5839797 lisää kuvia voin laittaa myös WhatsAppin kautta...

TREK.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...