Jump to content

MYYTY - Cannondale F1000 Woody 2002 26" L-runko Turku


ViljamiM

Recommended Posts

Kuvaus: Myydään sellaisenaan vanha kunnon metsäratsu :D Hinta on lähinnä rungosta. Vaatii laittamista. Ei ajokunnossa. Keula vaatii uudet sisukalut ja huollot. Tällä hetkellä ei pidä ilmaa sisällään ja öljyt on vuoteeet ulos. Ollut pitkään sisävarastoituna ja hyvin vähällä käytöllä vuosien varralla. Kolmisen vuotta sitten huollettu Foxcompissa ja ajettu pari lenkkiä sen jälkeen fiilistellen menneitä. Tommi Foxcompista sano silloin että ~yllättävän/tosi hyvässä kunnossa ikäisekseen.

Tämän rungon ympärille on hyvä rakentaa modernilla palikoilla itselleen kiva kesäpyörä  :) Alkuperäiset kauppapaperit tallella T. Saariolta ja rekisteriöinti yms tiedot tallella. Olen itse 174cm pitkä. Rungossa eniten kulunutta pintaa on siniset teipit.

Kaikki alkuperäistä paitsi levyjarrut vaihdettiin 2012 Avid Elixir 9:iin. Hiilikuituvivut. Satula ja gripit on Spessun ergoa.


Tervetuloa tarkastamaan vielä viikolla Turun Nummeen! Sen jälkeen olen muuttanut uuteen kotiin. Tämä on paras pyörä mitä mulla on ollut. Toivon että pääsee hyvään kotiin :)
 

Rungon koko: M

Rengaskoko: 26"

Paikkakunta Turku, Nouto Turusta. Pick it up from Turku.

 

Hintapyyntö: 200e

Yhteydenottotapa: -

ScreenShot2019_795.png

ScreenShot2019_796.png

IMG_20190403_173336.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...