Jump to content

MYYTY: Giant Expolore XC M-koko Rovaniemi/Oulu


tane

Recommended Posts

Kuvaus: 

https://www.giant-bicycles.com/int/explore-eplus-xc-gts-2016

 

Vaihdettu/varusteita:

- RockShox Reba keula

- XT takapakka. Sähköpyörässä XT takapakka on aika must koska se kestää pitempään ja lisäksi eniten kuluvia pienempiä hammasrattaita voi vaihtaa erikseen 3 eur hintaan vs. vaihda koko takapakka joka maksaa ~50 eur tai enemmän.

- Etuhammasratas uusittu

- Mukaan talvirenkaat. Edessä Schwalbe Ice Spiker Pro ja takana Schwalbe Marathon Winter

- Mukaan myös 1-2 kpl etuhammasrattaita

- Lokarit edessä ja takana

 

Pyörän moottorista hajosi torque sensor helmikuussa. Siitä lähtien pyörä on ollut Urheiluhullu nimisessä pyöräliikkeessä Rovaniemellä eli Giantin maahantuojalla. Nyt sain tiedon mitä siihen maksaa uusi moottori tai vanhan moottorin korjaus (joo vähän hidasta meininkiä). Minulla on jo uusi pyörä (Canyon Spectral:ON) hommattuna eli tämä olis mulle nyt tarpeeton peli. Eli nyt tämän voisi myydä joko uudella moottorilla varustettuna 1500 eur hintaan (2 vuoden takuu silloin moottorille (pitää vielä varmistaa tämä)) tai vanha moottori korjattuna eli tuo em. anturi vaihdetaan ja hinta tällöin koko hoidolle 1100 eur. Voitais tehdä niin että ostaja maksaa minulle pyörän raadosta ja hoidat korjauksen/moottorinvaihdon Urheiluhullun kanssa ja maksat sinne moottorin tai korjauksen valintasi mukaan ja saat samalla omiin nimiisi takuun. He voivat sitten lähettää pyörän minne vaan Suomessa eli postikulut tulee hinnan päälle. Toki ainakin Rovaniemi - Oulu akselille pyörä kulkeutunee ilman lisäkuluja, tästä kannattaa kysellä lisää miten toimitus onnistuisi. Ja huom yllä oli siis pyörän kokonaishinta sinulle + mahdollinen toimituskulu eli maksat minulle summan X jonka jälkeen vielä Urheiluhullulle summan Y eli X + Y = 1500 tai 1100 eur valintasi mukaan. Akku oli vielä ok kunnossa helmikuussa kun se minulta lähti, uskoisin että tuo toimii vielä pitkään. Urheiluhullusta voinee kysellä lisätietoja, eivät tosin tiedä tästä myyntikuviosta mitään eli ota ensin minuun yhteyttä sähköpostilla. Tänään pitkäperjantaina soittelivat ja ilmoittivat näistä vaihtoehdoista mitä tarjosivat ja päätin että myyntiin menee.

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M

Moottorin teho: 250W

Hintapyyntö: 1500 eur tai 1100 eur

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Rovaniemi - Oulu 

Yhteydenottotapa: alkuun sähköpostilla semicon miumau suomi24 piste fi

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...