Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY: Specialized Shiv Elite vm 2014, koko S + Zippin 606 kiekoilla.


Mottonenj

Recommended Posts

MYYTY vuoden 2014 Shiv varustettuna Zippin liukkailla 606-kiekoilla (404 edessä ja 808 takana, Firecrestiä edeltävä malli).

- Pyörän speksit linkin takaa: http://everysingle.bike/models/2014-specialized-shiv-elite

Rungon koko on S - itse olen 170cm pitkä ja ruumiinrakenteeltani 2/3 jalkaa ja geometria sopii mulle hyvin.

- Pyörään päivitetty Ultegran vaihtajat (10 spd) ja kuvasta poiketen pyörästä löytyy myös Q-ringsit. 

- Mukaan kuvassa näkyvä eväsboksi ja runkoon integroitava juomarakko. Myydään ilman polkimia.

- Rungon päällä on pinkit tarrat, alla Eliten perusvalkoinen väri, jos väri-iloittelu ei kinostele. 1f642.png
 

Pyörää on pidetty nätisti, säilytetty sisällä ja kuljetettu autossa sisätiloissa. Pientä kosmeettista kulumaa löytyy esim etuvaihtajien kärjestä. Pyörällä ei ole kaaduttu tai muutenkaan sikailtu. Isoimmat ajot ajettu 2014-2015 kesä-talvikaudella. 2015 kesällä ei juurikaan ajettu olkapäävamman vuoksi. 2015-2016 talvikaudella ajettu sisätiloissa trainerilla. 2016-2018 ei ole ajettu muutamaa satunnaista trainerisessiota enempää.  Tästä jäätävän kova tykki kesän kisoihin!

Sijainti Ylöjärvellä Tampereen kupeessa. .

 

57550624_10157211045386450_5263020261292113920_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...