Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

M:Kona Unit M-koko 29" Tampere *MYYTY*


Homelite

Recommended Posts

Lähti uudelle omistajalle, kiitokset kaikille kiinnostusta osoittaneelle.

 

Kuvaus: 2016 mallin Kona Unit myytävänä. Liput ja laput löytyy, olen pyörän toinen omistaja. Ensimmäinen omistaja ostanut pyörän 3.10.2015 ja möi sen minulle käytännössä käyttämättömänä, oli yhden lenkin kokeillut. 

 

Itse ajoin tällä noin 1000 kilometriä ja viimeiset kaksi vuotta tämä on seissyt käyttämättömänä. 

 

Siisti ja ehjä, ei juurikaan käytön jälkiä. Uudet ketjut (KMC) ja takajarruvaijeri takkusi joten vaihdan sen vielä. tarkkasilmäisimmät huomannevat kuvista että se puuttuu ;). Tubeless Ardentit (litkut) joissa vielä nappuloissa roimasti säkäkorkeutta jäljellä. Jarrupaloissa pintaa vielä reilusti yli puolet. Muita kulutusosia tässä ei sitten olekaan.

 

Vaihdettu Thomsonin set-back satulaputki. Alkuperäisen saa mukaan jos löydän sen jostain. Mukaan kiinni olevat Shimpan 520- polkimet. 

 

500 euroa hintaa tällä kaunokaisella, voidaan myös miettiä vaihtoa NIkon D800 tai D500 runkoon, DJI Mavic tai Phantom 4- droneen tai Nikkor 70-200/2.8 VR- optiikkaan. Välirahoja sitten tapauskohtaisesti.

 

MUOKS:Semmoinen täsmennys että sisärenkaat heitän vielä alle. Oli litkut kuivaneet ja renkaat vuosivat, lisäsin litkua mutta tällä hetkellä puuttuu värkit millä saisin renkaan nousemaan vanteelle eikä onnistunut kirveelläkään  :( mutta toimii siis tubelessina ja ostajalle mukaan pullon loput orange sealin subzero- litkua.

 

Rungon koko: M

Rengaskoko: 29

Paikkakunta:Tampere 

 

Hintapyyntö: 500

Yhteydenottotapa: nollaviisinolla 5695224 tai koskinen . vesa at gmail. com

Unit-3.jpg

Unit-2.jpg

Unit-4.jpg

Unit-5.jpg

Unit.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...