Jump to content

MYYTY - M: Pole Taiga M-koko Vantaa 1800€ ***VARATTU***


Jaakko666

Recommended Posts

Kuvaus: Syksyllä 2018 ostettu Polen demopyörä, joten rungolla takuu voimassa. Huollettu Polella ennen luovutusta. Ajoin itse muutaman lenkin talvella poluilla ja muuten ajettu työmatkoja lumisilla keleillä. Syksystä tähän päivään kertynyt 330km. Normaaleja maastopyörän käytönjälkeä löytyy, mutta pyörässä ei ole mitään vikaa. Sram GX Eeagle 12spd osilla ja guidet jarruina. DT:n kiekot ja 5.05" 2XL lumikengät  litkutettuna. Kuluvat osat kunnossa, joten pyörä kaipaisi vain uutta kuljettajaa. Myydään eri tolpalla/satulalla ja ilman laukkua/valoja/polkimia/pullotelinettä. Polesta ei varmaan tarvitse  kertoa mitään ihmeellistä, koska tietäjät tietää, mutta avataan sen verran sanaista arkkua, että on tämä paras läskipyörä millä olen itse ajanut ja mielestäni mustalla rungolla/vaaleilla kumeilla myös erittäin hieno kokonaisuus. Ylämäet taiga kiipeää komeasti satulasta polkiessa ja alamäkeen laskettaessa pitkä runko on todella vakaa ja mukava. Snowshoe 2XL kumeilla kun ajaa 0,2/0,3barin paineilla, niin kyyti on pehmeää kuin ilmatyynyaluksessa. Aiemmin perseen alla on ollut On-One Fatty, Haibike Fatcurve, Surly Ice Cream Truck ja Canyon Dude, joten jonkun näköistä vertailupohjaakin on tullut hankittua. 

 

Myynti-ilmoitus on "alustava kysely", että onko tämmöiselle pyörälle kenelläkään käyttöä. Olen menossa huomenna koeajamaan moottorillista enduropyörää ja jos sen ostan, niin tiedän vapaa-ajan vähenevän taas, joten oletan pärjääväni tässä tilanteessa yhdellä maastopyörällä ja pidän silloin itselläni jäykkäperäisen kaksysin, joten tämä joutaisi myyntiin, koska vie kuitenkin tilaa makuuhuoneesta ja pelkkänä sisustuselementtinä vähän epäkäytännöllinen :) Olen muutenkin pahasti haksahtanut hiihtoon, joten lumikelit kuluu jatkossa varmaan enemmän ja enemmän luistelubaanoilla, joten läskipyörä jää siinäkin suhteessa vähän paitsioon. Pitkin hampain tästä ollaan luopumassa ja ei ole rahatilanteen sanelema pakkomyynti, joten tonnin tarjous viestit voi jättää lähettämättä. 

Jos löytyy kiinnostusta pyörälle, niin laita YV ja katsellaan lisää. 

 

Rungon koko: M 

 

Hintapyyntö: 1800€

 

Paikkakunta: Vantaa

 

Yhteydenottotapa: YV

Pole_Taiga.jpg

 

Ostaa ja myy kaikkea pyöräilyyn liittyvää pk-seudulla ja posti kuljettaa tarvittaessa joka suuntaan. Muista laittaa onnistuneista kaupoista positiivista palautetta fillaritorille.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...