Jump to content

MYYTY - Marin Rocky Ridge 26" M-koon rungolla


sebbo

Recommended Posts

Kuvaus: 

 

Laitetaanpa nyt viimein myyntiin tyttöystävän painostuksesta parvekkeella pitkään pölyä kerännyt maasturi. Piti nastoittaa renkaat ja tehdä talvipyörä, mutta toistaiseksi projekti on jäänyt.

 

Olen ostanut pyörän liikkeestä uutena vuonna 2007. Ensimmäiset 3 vuotta pyörällä tuli ajettua enemmänkin, mutta sen jälkeen käytännössä max yksi lenkki vuodessa. Säilytyksessä pyörä on aina ollut joko lasitetulla parvekkeella tai häkkivarastossani. Arvioisin, että pyörällä on kokonaisuudessaan ajettu alle 2500km.

 

Takapakan ja ketjut vaihdoin muistaakseni 2010, jonka jälkeen ollut tosiaan vähemmällä ajolla. Kesällä 2018 vaihdoin jarruöljyt ja ilmasin jarrut. Jarrupaloja en vaihtanut sillä niissä oli edelleen hyvin pintaa. Uudet saa mukaan. 

 

Rungon koko M. Renkaat 26". Itse olen 183cm ja en suosittele pyörää pidemmille.

 

Jarrut: Hayes9 hydrauliset levyjarrut.

 

Vaihteistona takana Shimano Deore ja edessä Shimano Alivio. Takana 8 ratasta, edessä 2.

 

Keula: Marzocchi Dirt jumper 3

 

Pyörä ei ole uusi, eli rungossa on maastoajossa tulleita pieniä naarmuja, mutta mitään halkeamia tms ei ole. Renkaissakin on vielä kohtuudella pintaa. 

 

Mukaan tulee kuvassakin näkyvät tarvikkeet; Uudet jarrupalat eteen ja taakse, jarrujen ilmaussetti, käyttämättömät wellgo-merkkiset spd-lukkopolkimet klosseilla ja pyörän ohjekirjat ym 

 

Pyörä Helsingissä.

 

Hintapyyntö: 370e. Ei ole pakkomyynnissä.

 

 

marin1.jpg

marin3.jpg

marin2.jpg

marin4.jpg

marin5.jpg

Muokattu: , käyttäjä: sebbo
Myyty
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...