Jump to content

Saa poistaa


JhA

Recommended Posts

Kerran pyörässä kiinni ollut lamppu, aivan uudenkarhea siis, ei mitään jälkiä. Lampun ja akkujen speksit löytyy linkeistä. Lampun mukana tullut akku on huono/viallinen. Se kyllä pienellä teholla kestää +12h ihan heittämällä mutta suurella teholla imasee tyhjäksi todella nopeasti. Eli sekin on täysin käyttökelpoinen kyllä. Pienimmälläkin teholla tämä jo valaiseekin. Tilasin silloin heti perään toisen akun joka myös löytyy linkistä. Spekseissä mainitaan että valo olisi 3 toiminen. Oikeasti siitä löytyy low-med-high asennot, 1-10 asennot sekä vilkkuminen. 

 

hp: 55€ posteineen tai nouto espoosta.

 

Lamppu:

http://www.lightmalls.com/sky-ray-4t6-bicycle-light-4800-lumen-4xcree-xm-l-t6-led-3-mode-bike-front-light-set

 

Akku:

http://www.lightmalls.com/waterproof-4-18650-battery-set-for-led-bicycle-lights-with-magic-bag

Link to comment
Share on other sites

En tiedä ylikuumenemis ongelmista. Millä tavalla tuo siis ilmeni? Tämä on hommattu vuoden vaihteessa. Kyllähän tuo täydellä teholla lämpenee kotona kokeillessa, aivan normaalin puitteissa mun mielestä. Sen kerran kun ulkona oli testissä niin ei mitään mainitsemisen arvoista lämpenemistä. Syy myyntiin on että päädyin vielä tehokkaampaan valaisimeen ja akkuun.

Link to comment
Share on other sites

Ei ole siis omakohtaisia kokemuksia. Etsiskelen vain fillariin valoa keulalle vaikka kevättä kohti ollaankin menossa ja eri vaihtoehtoja on tullut googletettua. Tuolla foorumilla oli tapaus, että tuo valo kuumeni niin paljon että meni suojamoodiin ja tiputti valotehon minimiin. Toinen vastaava tais palaa vain viitisen minuuttia ja myyjäfirma levittelee käsiään :(

Link to comment
Share on other sites

Mä luulen että toi valotehon minimiin pudottaminen johtuu tuosta mukana tulleesta akusta. Kuten tuossa mainitsenkin niin mukana tullut akku ei täydellä teholla jaksa olla kuin minuutin päällä. Minimillä se oli mulla yön yli kun kokeilin ja tyhjensin akkua. Tuolla toisella akulla jonka tuohon tilasin jaksaa huomattavasti pidempään maksimi asetuksella. En ole sitä "kellottanut", sen kerran se oli sen kanssa ulkona jolloin se toista tuntia pitkälle oli päällä usealla eri voimakkuudella eikä edes loppunut kesken. Mihin käyttöön valo on tulossa, ihan valaisemaan metsäpolkua vai yleiseen liikenteeseen? Tuolla minimiasetuksellakin pärjää jo todella pitkälle. Se valaisee jonkin verran jo katuvalojenkin valossa ajaessa ja varmasti tulet nähdyksi.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...