Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Noin 56 cm cyclocross hakusessa Turun lähistöltä


Ivan Drago

Recommended Posts

Kuvaus: Hakusessa 2010-luvulla valmistettu (mielellään alle 5 vuotta vanha), hyväkuntoinen cyclocross-pyörä. Merkkejä esim. Focus, Kona, Felt, Cannondale, Trek, Genesis, Canyon. Runkokoko mielellään 56, mutta pikkuisen pienempiäkin voi tarjota.

Hinta: max. 800 e

Paikkakunta: Turku

Yhteydenottotapa: yksityisviesti tai sähköposti (dammit.toby(at)gmail.com)

Link to comment
Share on other sites

Hei.Minulla olisi sinulle 56cm cyclocross myytävänä.Pyörästä on myynti-ilmoitus fillaritorissa.Kyseessä on siis käytännössä ajamaton marin lombard vm 2018.Vaihteet Shimano sora ja mekaaniset levyjarrut.alumiinirunko.Kaikki toimii niinkuin pitää ja ostokuitti löytyy.Jos pyörä kiinnostaa niin saan tuotua sen Jyväskylästä Turkuun joka toinen arkipäivä sillä ajan työkseni rekkaa tällä välillä.Hinta on 550€

20190206_122942.jpg

Link to comment
Share on other sites

Terve, ja kiitos tiedosta!

 

Vähän kahden vaiheilla. Pyörä on raskaampi kuin toivoisin hakusessa olevan crossarin olevan. Toisaalta se on varmasti hyvässä kunnossa ja hinta melko edullinen.

 

Jos oikein ymmärsin, niin pyörässä on alla 35 mm:n kumit? Tuleeko polkimia mukaan? Ja jos sopii udella, niin mistä olet ostanut pyörän ja minkä hintainen se oli uutena?

 

Terveisin,

Toni

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulla olis tollanen kona esatto ddl 2015 runkokoko 54 uutta vastaava pyörä ajettu vähän.itse olen 177 pitkä koko tuntuu hyvältä. Menee varmasti pitemmällekin. Jos kiinnostaa voisin myydä tuo pyörä on itselle vähän liian hieno pärjäisin itse huonommallakin.

Pyörä on turussa haritussa.

Screenshot_20190304-143536.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...