Jump to content

MYYTY Quintana Roo Lucero XS


tuufaast

Recommended Posts

Myydään Quintana Roo Lucero triathlonpyörä kokoa XS kaksilla kiekoilla: harjoituskiekot (Alex 320 Continental 4000 grand prix kumit) ja Zipp 404 tuubikiekot. Runko ja satulatolppa hiilikuitua. Pyörällä ajettu jonkin verran, Zippeillä tosi vähän (alle 500km). Zippeissä etukiekossa tuubi irti (tuubin saa siis mukaan), koska tähän tehtiin takuuvaihto etunapaan, sen jälkeen ei ole ajettu näillä. Mukana linkut. Pyörä muuten hyvässä kunnossa, mutta ohjaamossa pientä hiertymää, joka on tullut vissiin kuljetuksessa tms. Pyörällä ajettu käytännössä yksi kesä ja yksi talvi, sen jälkeen ollut käyttämättä.

 

Huom 650c kiekot (eli 26tuumaiset)!!!

 

Itse olen 166cm, paljon pidemmälle pyörä ei käy (stack 527, reach 403), ohjeissa 149-163cm mittaiselle sopiva.

 

HUOM! Kuvan satula ei tule kauppaan mukaan eikä polkimet kuulu, halutessaan saa mukaan Adamon sinisen road-satulan tai jonkun minulta löytyvän muun satulan ja flättipolkimet

 

Pyörän speksejä:

Kammet Shimano Ultegra
Etuvaihtaja Shimano Ultegra
Takavaihtaja Shimano Dura-Ace
Rataspakka Shimano 105, 10-speed
Vaihtajat Shimano Dura-Ace bar-end
Ohjaamo Vision Base Bar w/Vision Clip-ons
Jarrut Tektro

 

Mukaan saa mun kaiken 650c kaman (alkuperäiset renkaat, joita voi käyttää trainerilla (ja joita olen käyttänyt), 7 sisäkumia, varatuubin ja 4kpl 650c hiilidioksidipatruunoita. Mukaan tulee kuvassa näkyvät juomapullotelineet (rungossa ja satulan takana olevat) ja halutessaan garminille kadenssi- ja nopeusanturit sekä garminille sopivan kiinnityspalan ohjaamossa).

 

 

 

IMG_20190211_220113.jpg

IMG_20190211_220558.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...