Jump to content

MYYTY - Trek Farley 5 -16 15,5" 26"x4,7" Oulu


MTBEST

Recommended Posts

Kuvaus: Uudenveroinen huippu fatbike turhana myyntiin, koska itsellä ei tule enää juurikaan ajeltua pyörällä. Kaikki osat alkuperäisiä sekä hyväkuntoisia. Pyörästä pidetty hyvää huolta ja pikku huoltotöitä tehty aina jos on tarvinut tehdä. Valitettavasti muut kuvat ovat kai kooltaan liian suuria tähän lisätäkseni, joten mielelläni lähetän lisää kuvia esim. sähköpostin tms kautta.

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 15,5"

Hintapyyntö: 600e

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Oulu

Yhteydenottotapa: YV tai viestillä (0451675815)

IMG_20181230_223937.jpg

Link to comment
Share on other sites

Olkaahan tarkkana kyseisen myyjän kanssa! Minulla on tästä pyörästä kaupat hänen kanssaan sovittuna. Halusi kuitenkin rahat jollekin muulle kuin omalle tililleen(äitinsä kuulemma). Homma alkoi epäilyttämään, joten pyysin äidin puhelinnumeroa, jotta voin varmistaa asian. Tämän jälkeen ei herra ole enää vastannut mihinkään tiedusteluihin.

 

Ps. Koska raha ei ole vielä vaihtanut omistajaa en halua mustamaalata ketään syyttä suotta. Ihmettelen vain todella outoa tapaa hoitaa kauppoja! Jos siis todistat pyörän kuuluvan sinulle olen sen edelleen valmis ostamaan ja poistamaan negatiiviset palautteet sinusta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Johtuu ihan täysin siitä että yksi herra samalta paikkakunnalta tuli käteisellä pyörän ostamaan. Ensiijaisesti teen f2f kaupat koska nopein ja helpoin kaupantekotapa. Pahoitteluni teille joille en asiasta ilmoittanut että kaupat olin tehnyt jo. Toivoisin tuon negatiivisen palautteen sinun ottavan poissa. Minun mokani että en kaikkiin yhteydenottoihin vastannut enään kun pyörä oli myyty.

Link to comment
Share on other sites

Juuri kuten virkku ylempänä mainitsikin, ulosotto perii osansa. Enempää en tästä jaksa enää jauhaa sillä pyörä on myyty jo ja elämä jatkuu. Olkoot sitten tuo negatiivinen palaute minulla, eiköhän äskeinen asiakas jolle möin cuben, niin laita positiivista puolestaan. 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...