Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Canyon Aeroad CF Di2 M-koko


Tvuorin

Recommended Posts

Koko M/56cm, väritykseltään deep black - team

 

Ostettu 2015 Canyonilta (runko käsittääkseni vuoden 2013 F10 malli). Pyörä kokonaisuudessaan hyvässä kunnossa. Pyörä säilytetty aina sisällä eikä sitä ole käytetty talvisin. Pyörällä ajettu n. 2500 km. Ei kaaduttu, mutta muutama pieni naarmu/kivenisku maalipintaan on tullut. Huollettu liikkeessä vuosittain, viimeksi keväällä 2018 (tällöin vaihdettu myös ketjut). Oikein mainio aerorunkoinen kiituri.

 

Muuten käyttäisin edelleen itse, mutta ajan mittaan olen mieltynyt hieman pienempiin runkokokoihin. Uusimmissa Aeroad rungoissa M kokoa suositellaan 178-184cm pituisille. Itse olen 176cm.

 

Seuraavalla kokoonpano:

  • Ultegran 6770 Di2 täysosasarja (vaihtajat, vaihdevivut, jarrut, kammet (172,5), takapakka, ketjut).
  • Ulkoinen akku (SM-BTR1 ) + laturi
  • Di2 kontrolliyksikkö (SM-EW67-A-E), jolla voi säätää vaihteita vaikka ajaessa.
  • Stemmi 60mm ja alumiinia (kaapista löytyy myös muita stemmejä muutamilla eri pituuksilla, joten ostaja voi valita mieleisensä)
  • Satula Selle Italian Race jossa on jo vähän kulumisen jälkiä.
  • Tankona alumiininen Ritcheyn WCS Locig Curve.
  • Tarjolla olevat vanteet:
    • Kuvassa olevat Planet X:n CT45 hiilikuituvanteet (alumiininen jarrutuspinta). Vanteilla ajettu alle 500km. TAI
    • Mavic Ksyrium Elite S vanteet. Kyseiset vanteet olleet alunperin tässä pyörässä. Hyvät treeni-/käyttövanteet.

 

Myydään ilman polkimia.

 

Sijainti: Vantaa

 

Yhteydenotot mielellään sähköpostilla tjvuorinen(at)gmail.com

 

 

Canyon Aeroad.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Tvuorin
Myyty
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...