Jump to content

Canyon Inflite AL 9.0s OSAT, Turku


Jussia

Recommended Posts

Olin kesällä pyörän kanssa kolarissa ja pyörästä meni runko lunastukseen. Eli mulla olis myynnissä kaikki kyseessä olevan pyörän osat paitsi runko. Parasta olisi jos joku ostaisi kaikki pyörän osat (vain runko puuttuisi sitten että olisi hyvä pyörä kasassa). Itse kun en juuri tiedä osista mitään, niin en rupea niiden kanssa leikkimään. Pyörä on ostettu syksyllä 2017 ja on vuoden 2015 malli(https://www.thebikelist.co.uk/canyon/inflite-al-9-0-s). Kaikki osat ovat hyvä kuntoisia eikä pyörällä juuri hirveästi ajettu. Osat myös puhdistan kunnolla ennen myyntiä!

 

Kuvia osista saa aina lisää pyytämällä ja tarjouksia kannattaa tehdä! Fillaritorin sivuille kuvien yhteiskoko saa olla vain 4.88MB, joten kyseisistä osista kuvat löytyvät täältä: https://www.instagram.com/canyonosatkaupan/

 

Osat:

  • Vaihteet Shimano Ultegra 11s
    • Shimano Vaihtajat MYYTY
    • Jarrut Shimano hydrauliset levyjarrut MYYTY
    • Mukaan 90mm ohjainkannatin MYYTY
  • Kiekot DT Swiss R23 Spline (160mm jarrujen levyillä, shimano takaratas)
  • Renkaat Continental Gator Hardshell 32mm
  • Satula Selle X1

 

Minulla ei ole työkaluja takarattaan ja jarrulevyjen irroittamiseen kiekoista joten toiveena on että kaikki kuvissa olevat ostettaisiin sellaisenaan.

 

Myymättömien osien könttä hintapyyntö: 250€

Erikseen osista otan vastaan järkevän hintaisia tarjouksia.

 

Paikkakunta: Turku / lähialueet / postitus mahdollista

Yhteydenottotapa: [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...