Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

Norco Optic 9.3 C --> esim. aika-ajopyörä, cyclo


pyoramoilanen

Recommended Posts

Kuvaus: Etsin jotain kivaa Norco Opticin tilalle. Olen ostanut pyörän 8.6.2017 Iikan Pyörävarikolta (kuitti tallessa), vuosimlli 2017. Pyörään on päivitetty matkan varrella Sram GX Eagle 12-osasarja, Sram XX1 -kammet Absolut Black Oval 30t, Sram Roam 50 -hiilikuitukiekot ja 130 mm joustava Fox Float Elite -etuhaarukka. Tankoa on kavennettu, nykyinen leveys 72 cm. Pyörä on kokoa XL, itse ole 184 pitkä ja jalkani ovat aika lyhyet. Olen ollut pyörän kokoon ja muutenkin pyörään tosi tyytyväinen.

 

Pyörällä on ajettu 1956 km. Eagle osasarjan vaihdoin 800 km:n kohdalla. Keulan ja kiekot 1200 km:n kohdalla. Ketjuillla on ajettu vain pari lenkkiä. Pyörässä on vähäistä käytön jälkeä, joten teen mielelläni kaupat kasvotusten, että pääset tarkistamaan, että pyörä vastaa kuvaustani.

 

Norco.thumb.jpg.623980f8f0ac17e434596dcf54d01ada.jpg

 

Vaihdossa etsin saman hintaluokan pyörää / tai pyöriä. Myös halvemmat pyörät käyvät välirahan kanssa. Tällä hetkellä kiinnostaa aika-ajo / triathlon pyörä, mutta myös cyclo tai "sorapyörä" kiinnostaa, mutta myöskin muut vaihtoehdot ovat avoinna. Pistäpä siis tulemaan postia, niin katsotaan löydettäisiinkö molempia miellyttävä vaihtokauppa.

 

Linkin takaa pyörän tiedot ja geometria taulukko ym: https://www.norco.com/bike-archives/2017/optic-c93/

 

 

Paikkakunta: Kuopio

Yhteydenottotapa: [email protected]

Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
×
×
  • Luo uusi...