Jump to content
Sign in to follow this  
Tikke

MYYTY - Bianchi Sempre Pro 55cm vm. 2015 täysi Ultegra Di2 6800 Espoo

Recommended Posts

Haikein mielin laitettava silmäterä myyntiin Team Rynkebyhyn osallistumisen vuoksi talliin tulevan toisen maantiepyörän takia. Vaikka oikea määrä pyöriä on n+1, on realiteetti kuitenkin se, että kahta maantiepyörää ei ole järkevää pitää, joten tästä pukinkonttiin todella hyvä ralli-bianchi sähkövaihteilla. Olin itse aluksi skeptinen sähkövaihteiden hyödyllisyydestä, mutta kerran niitä kokeiltuani olin myyty. Ei tarvitse paljoa ajatella vaihteita, ne vaan toimivat täydellisesti.

Myynnissä siis nyt Bianchi Sempre Pro täydellä Ultegra 6800 Di2 sähkövaihteistolla. Ostettu 2015 Velo & Oxygenestä, ja mukaan saa alkuperäisen takuukirjan. Linkin takaa lisää tietoa: https://www.velo-oxygen.fi/sempre-pro-ultegra-di2-11-v-maantiepyora-2015.html

Osalistassa on erona se, että tähän pyörään on päivitetty myös Ultegra kammet, eikä pidetty FSA:ta pilaamassa kokonaisuutta, sekä lisätty triathlontangot jotka saa mukaan halutessaan ja renkaat luonnollisesti päivitetty continentaleihin. Mukaan myös matchaavat musta-celeste pullotelineet jotka ovat kuin tehdyt tälle pyörälle.

Tästä linkin takaa kuvia pyörästä: https://www.dropbox.com/sh/2mayhj2qn28gc9x/AADGhxP7qjxy3hyhha6SET40a?dl=0

Pyörässä on normaaleja käytönjälkiä, mutta ei mitään käyttöön vaikuttavaa.

Alla tarkka osalista:

• Runko: SEMPRE Pro, carbon monocoque, PF30
  • Haarukka: Full Carbon B4P 1-1/8" - 1.5"
  • Ohjainlaakeri: Fsa Orbit C-40-ACB
  • Vaihteisto: Shimano Ultegra Di2 11sp
  • Kampisarja: Shimano Ultegra FC-6800 52/36 172,5mm
  • Kasetti: Shimano Ultegra 11sp 11-28T
  • Jarrut: Shimano Ultegra BR-6800
  • Kiekot: Fulcrum Racing Quattro
  • Renkaat: Continental GP4000s2 700 x 25
  • Kannatin: Fsa SL-K
  • Tanko: Reparto Corse JD-RA35A.2 Compact alloy
  • Istuinputki: Fsa SL-K UD Carbon Di2
  • Istuin: San Marco Concor Dynamic Open
  • Akku: Shimano SM-BTR2

Pyörä on toistaiseksi talviteloilla seinällä, mutta koeajettavissa kyllä tarvittaessa. Vastaan mielusti lisäkysymyksiin.

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 55, itse olen 178cm ja tällä voi pidempikin ajaa.

Hintapyyntö:

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon):

Yhteydenottotapa:

IMG_20180521_174212.jpg