Jump to content

MYYTY - Ridley X-bow 10 Cyclocross M-koko, erittäin hyväkuntoinen


migeli

Recommended Posts

Kuvaus: Nyt on tarjolla erinomainen paketti cyclocross-fillaria haluavalle. Tammikuussa 2015 Cyclecenteristä ostettu Ridley X-bow 10 cyclocross -fillari (kuitti löytyy). Huollettu tasaisin väliajoin Toni&Tonissa ja Haagan pyörähuollossa (joka sivun mennen mainiten on Stadin parhaimpia pyörähuoltoja). Viimeksi huollettu lokakuussa 2018, jonka jälkeen ei ole ajettu ollenkaan eli vaihteet napsahtelevat kohdilleen ja jarrut toimivat erittäin nätisti. Samalla vaihdettiin alkuperäiset cyclocross-renkaat alle, jotka ovat olleet lähes käyttämättömät. Olen ajanut Grand Prix 4000 -renkailla (28-tuumaiset sliksit), jotka myyn myös tässä samassa paketissa. Pyörän speksit: 

Frame:X-Bow Disc, 7005-T6 alloy

Fork:Zornyc Disc, non-tapered alloy steerer

Shifters:Shimano 105

Front Derailleur:Shimano 105

Rear Derailleur:Shimano 105

Chainset:FSA Gossamer MegaExo, 46/36

Bottom Bracket:BSA threaded

Cassette:Shimano 105 11-28

Chain:KMC X11

Brakes:TRP Spyre C Mechanical Disc, F160/R140

Wheelset:Fulcrum Racing Sport DB CX

Tyres:Challenge Grifo Plus 32mm

Handlebar:4ZA alloy

Stem:4ZA alloy

Seatpost:4ZA alloy, 31.6mm

Saddle:4ZA alloy

Sizes:XXS – XL (50-57cm top tube)

Colour:Black/blue/Belgian flag


Olen kuitenkin upgreidannut ja ostanut Rose Bikesista syksyllä 2016 DT Swissin R 24 Spline -kiekot ja samaan syssyyn uudet jarrulevyt, jotka pyörässä nyt. Lisäksi kasetti Shimanon 105 ja ketjut Shimanon 105 vaihdettu fillariin, että kyllä voi sanoa - pyörä on kovassa kunnossa. Tottakai jotain pientä normaalia kulumaa näkyy fillarissa, mutta kokonaisuudessaan nätti, erittäin magee mattamusta pyörä Belgian väreissä. Käytetty maantiekuntoajoihin ja työmatkapyöräilyyn, sekä töissä että kotona säilytetty aina sisällä. Mukaan settiin lisäksi siis jo mainitut sliksit renkaat, runkoon kiinnitettävä laukku, Shimanon PD-5800 -lukkopolkimet, talviajohanskat ja lokasuojat (takalokasuoja on kiinni ja näkyy kuvissa). 

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): M-koko (itse olen 172 cm, ja aika passelin kokoinen)

Hintapyyntö: 1300 eur 

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki

Yhteydenottotapa: meilitse mikkoylierkkila at hotmail.com

 

IMG_2856.jpg

IMG_2858.jpg

IMG_2859.jpg

IMG_2860.jpg

IMG_2861.jpg

IMG_2863.jpg

IMG_2873.jpg

IMG_2877.jpg

IMG_2865.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...