Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - Speedbox 2 for Bosch


Mika69

Recommended Posts

Tervehdys, 

Zekkasin tuon asennuksesta, että siihen mahdollisesti tarvitaan tällinen erikoistyökalu: https://www.ebiketuning.com/shop/tools/cyclus-crank-puller.html

 

Onko sinulla kokemusta, kuinka tuo asennetaan ja tarvitaanko oheista erikoistyökalua asennuksessa?

 

Ps. Kiinnostaako vaihdossa Insera Reflex360 -Hybridi fillari? Ostin uutena viime syksynä, kuitit löytyy. 

Runkokoko 60cm, olen itse  noin190cm ja runko on minulle passelin kokoinen. Käytetty ensihuollossa noin 200km paikkeilla, sen jälkeen ajettu noin 300km, eli yhtensä ajettu noin 500km. -Hyvässä kunnossa, vaihdettu alle mm erittäin hyvin rullaavat katukumit(orginellit tulevat tietty mukana), tukijalka, Basta -merkkinen runkolukko 2 -avaimella ja "fillari tietokone" joka on ihan uusi ja paketissaan. Mukana kaupassa voi tulla myös lukkopolkimet + 45 koon Garnierin leveälestiset kengät klosseilla. Hp. fillarilla on 195€/tarjous. -Päästään kyllä sopimukseen välirahasta, jos pyörä kiinnostaa!

Insera Rexlex 28tuumaa -60cm runko.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...