Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY Crescent Tempus Alu 55Cm, Seinäjoki


Antti Hyyryläinen

Recommended Posts

Kuvaus: Myydään aika vähälle käytölle jäänyt pyörä, hintahaitarin alapäästä. Pyörä ostettu kesälle, uutena Seinäjoen Intersportista, vuonna 2017. Muutaman kisan olen pyöräillyt tällä, Vierumäen perusmatkan sekä Turun puolimatkan. Sopii mielestäni hyvin, etenkin aloittaville triathlonisteille. Pyörässä on kuvasta poiketen toinen satula, joka ei kuulu hintapyynnön piiriin. Satulasta voidaan neuvotella erikseen. Pyörällä ei ole kaaduttu. Mukaan saa pari stemmiä. Toinen aerotanko on gripeiltään erivärinen, vaihdevaijerin vaihdon vuoksi, ei sattunut olemaan kotona kuin yhden väristä teippiä.  Kuva on lainattu netistä, pyytämällä saa kuvia itse myytävänä olevasta tuotteesta.

 

Rungon koko (lisää myös otsikkoon): Runko 55cm, itse 183 pitkä, ja sopii aikalailla nappiin. 

Hintapyyntö: 

Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Seinäjoki

Yhteydenottotapa: Puhelin 0440400580 (soita, tai laita tekstari), lisäksi sposti [email protected] Mikäli laitat sposti, niin laitatko tekstarilla tiedon, en seuraa kovin aktiivisesti yksityispostiani.

36608008-6b70-47d2-8329-a0ec8b56771b_large.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...